Hop til indhold

Advarsel fake profil i Kolding

Featured Replies

Skrevet

Hey søde find mig i kolding i.dag, hvis du er klar på at møde en dansk sød kvinde

Aftalte tid og fik en adresse i Kolding, da jeg ankom var det en boligblok, spurgte efter hvilken sal, fik så at vide at vedkommende normalt arbejder på klinik og der er som mange grimme folk i denne her branche, så der ville komme en servicemedarbejder, som skulle tage imod betalingen og derefter fører en op til pigen, sagde at jeg ikke ville betale for noget uden at have set pigen, efterfølgende skrev de at jeg skulle betale 5500kr, efter et stykke tid kom der en ny besked, hvor de skrev at det kunne godt sættes ned men jeg havde spildt pigens tid ?, hvem er det lige der spilder folks tid 

annoncelight.dk/showad/366535

annoncelight.dk/showad/366535

Redigeret af Spar jeres penge

Skrevet

Intet nyt. De er på spiljævnligt. Er blevet truet af dem flere gange at når ikke Jeg ville betale ville de gå til min arbejdsplads og venner og familie.  De er fuldstændig skør ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.