Hop til indhold

Barbara Smile eller Melissa?

Featured Replies

Skrevet

Goddag de herre,

Sikken dejlig lørdag det er. Solen skinner og jeg er klar til at begive mig ud i en oplevelse, som jeg forhåbentlig sent vil glemme. Jeg ved blot ikke hvem jeg skal vælge til denne oplevelse. Jeg elsker piger der er petit men stadig har former de rigtige steder (god dejlig numse, flotte bryster, men flad mave og gerne en stram fisse). Numsen for mig er klart det vigtigste . den må gerne være top class. Jeg har kigget på Barbara Smile og Melissa og bestemt mig for, at det skal være en af dem jeg skal besøge. Jeg har ikke besøgt dem før.

Kan de af jer der har besøgt en eller begge af disse skønne engle, hjælpe mig med hvilken jeg skal ses med? Som reference kan jeg sige, at jeg har besøgt Michelle (pt. udenbys, men her er link til en anmeldelse) som plejer at holde til i Ørestad. I kender hende nok. Hende med den dejlige numse, ja lige netop. Hende er jeg stor stor fan af. Wow!

Skulle nogen af jer have andre forslag, tager jeg gerne imod. Don't hold back ;)

På forhånd tak. Glæder mig til at høre fra jer. I ønskes alle en dejlig lørdag.

Watts

Redigeret af Watts
links

Skrevet

Det kommer over 10 Melissa op, endnu flere Michelle…hvorfor kan du ikke smide et link op, så man ved hvem du taler om?

Skrevet
Watts skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har kigget på Barbara Smile og Melissa og bestemt mig for, at det skal være en af dem jeg skal besøge. Jeg har ikke besøgt dem før.

Så kom det for to af dem, tak!

Redigeret af Sigge

Skrevet

Har ikke været sammen med Barbera. Men har prøvet Michelle (skøn kvinde) og Melissa. Milissa er rigtig flot. Bare ikke rigtig nogen indlevelse og hun virker til ikke at være glad for det hun laver. Nogen har måske har en anderledes dejlig oplevelse med hende. 

Har selv kikket meget på Barbera

Skrevet

Barbara Smile er en fantastisk pige. Alle pengene værd. Jeg har besøgt hende et hav af gange.

Melissa er pigen på billederne. Imvho en meget flot pige. Hun smaltalker ikke det stor. Ingen indlevelse i agten. Det øjeblik du er færdig ryger du ud af døren. Hun tilbyder kys, men der bliver kun til meget få. Det er en masse restriktioner på havde du må - specielt hvis man er udstyret normalt eller der over. Kort sagt så er det en business for hende, som hun tydeligvis ikke holder af.

For mig bliver det kun til det ene besøg.

Men smuk det er hun.

Skrevet

melissa er præcis som billederne utrolig smuk . men som der blev sagt tidligere så har hun ingen indlevelse . hun skal åbne lidt op for en men husker ikke jeg blev smidt ud da jeg var færdig . omvendt gør hun ikke meget for at du skal blive . men jeg fik hvad jeg kom efter og selvom hun er passiv er hun faktisk ret sød

barbara er klart mere engageret og hun er da smuk men ærligt ikke helt hvad jeg havde forventet . hun levere varen men hun er meget rutinepræget 

foretrækker michelle af de tre

Skrevet

Har besøgt begge to, @Barbarasmile1 er i verdens klasse, en ægte “the Girl next door” men god service,  melissa er et optifuck, hun spænder med benene der er stillinger du ikke kan få lov at støde igennem i, gik fra melissa med følelsen af det var voldtægt . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.