Sentinel 124 Skrevet 11. Marts, 2023 Jeg har en gang fået et blow af en sød lille pige i Fredericia men det er ved at være noget tid siden og jeg har ikke set hendes annonce i lang tid. Er der nogen der ved om hun er stoppet. Jeg ved godt der ikke er meget at gå efter med denne sparsomme information men håber jeg har heldet med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 11. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/323111 Hun er i Fredericia, hun er blond og buttet, hun giver de bedst blows, men "pige" vil jeg ikke kalde hende, så hun er nok ikke den, du søger. Men hun er måske et godt alternativ. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 11. Marts, 2023 (edited) Hun er nok omkring 45 år gammel, men ret så god at være sammen med Redigeret 11. Marts, 2023 af Rudo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 124 Skrevet 11. Marts, 2023 Tak for jeres input men det er ikke hende. Hende jeg tænker på er nok omkring 21 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg