Hop til indhold
PeeHairy

Tantrisk og erotisk massage til mænd, kvinder og par,

Recommended Posts

Tantrisk og erotisk massage til mænd, kvinder og par,

Anne og Michael -  på Annoncelight

Er her nogen som har erfaringer og vil fortælle lidt?

TAK

Ved ikke om jeg får linket til at virke - men ellers søg på annoncelight - med "Tantrisk og erotisk massage til mænd, kvinder og par," eller "Anne og Michael"

 

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet lidt med dem og deres koncept lyder utroligt frækt med ham som dominerende og hende som underdanig - lyder til at det meste kan lade sig gøre - uden "berøringsangst" og med ham som aktiv. Dog er deres priser til den dyre side - kunne være fedt at høre om der er nogen der har besøgt dem.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Thomsen skrev, for 3 timer siden:

2000,- for 1,5 time hvor 30 min er samtale...det er for dyrt, selv i tantraverdenen :-( 

Det er da ikke dyrt for to mennesker der er aktive i 2 timer. Det bliver 500kr pr arbejdstime. Jeg giver mere for en Elektrikker….

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, den 20.3.2023 at 19:28:

Det er da ikke dyrt for to mennesker der er aktive i 2 timer. Det bliver 500kr pr arbejdstime. Jeg giver mere for en Elektrikker….

Tag lige og regn lidt på den en ekstra gang;

1,5 time hvor 30 min er samtale, giver altså 1 times sjov og ballade...2000,- for en times massage. Det betaler du ikke for en elektriker, ellers giver jeg dig gerne nummeret på et par stykker.

En "rigtig" tantramassage koster ca.2500,- for 2 til 2,5 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Thomsen skrev, den 22.3.2023 at 13:41:

Tag lige og regn lidt på den en ekstra gang;

1,5 time hvor 30 min er samtale, giver altså 1 times sjov og ballade...2000,- for en times massage. Det betaler du ikke for en elektriker, ellers giver jeg dig gerne nummeret på et par stykker.

En "rigtig" tantramassage koster ca.2500,- for 2 til 2,5 timer.

De er jo altså 2 mennesker så det er tre timer. Jeg havde dog læst det som 1,5 plus 30 min - synes stadig ikke det er dyrt. En lille smule over prisen på en Elektrikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, den 24.3.2023 at 13:14:

De er jo altså 2 mennesker så det er tre timer. Jeg havde dog læst det som 1,5 plus 30 min - synes stadig ikke det er dyrt. En lille smule over prisen på en Elektrikker. 

Vores kugleramme har ikke samme farve ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Thomsen skrev, den 26.3.2023 at 00:10:

Vores kugleramme har ikke samme farve ;-) 

Altså du anerkender ikke der er to mennesker ? Eller at 1,5 plus 1,5 er tre timer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, for 6 timer siden:

Altså du anerkender ikke der er to mennesker ? Eller at 1,5 plus 1,5 er tre timer ?

Jeg anerkender, at der er 2 mennesker, som giver massage i en time, og samtale i en halv.

Jeg kan få det samme hos en "rigtig" tantramassør, og tilmed en længere oplevelse for mig, og jeg måler det på den tid JEG får ud af det, for det er mig der betaler.

Når jeg skriver "rigtig" tantramassør, er det fordi jeg har spurgt i det miljø, og ingen kender "Anne og Michael" fra Nordsjælland...ingen kender et par i Nordsjælland.

Jeg stopper her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Thomsen skrev, for 23 minutter siden:

Jeg anerkender, at der er 2 mennesker, som giver massage i en time, og samtale i en halv.

Jeg kan få det samme hos en "rigtig" tantramassør, og tilmed en længere oplevelse for mig, og jeg måler det på den tid JEG får ud af det, for det er mig der betaler.

Når jeg skriver "rigtig" tantramassør, er det fordi jeg har spurgt i det miljø, og ingen kender "Anne og Michael" fra Nordsjælland...ingen kender et par i Nordsjælland.

Jeg stopper her.

Godt for det er jo også totalt ligegyldigt med din kommetar. Jeg er fx heller ikke kendt i Tantra miljøet fordi jeg ikke blæser ud med at jeg er uddannet i flere slags massage og har arbejdet tantrisk i over 15 år. Der er så meget lort derude og folk ned de vildeste selvopfattelser. Men 2 mands arbejder i 1,5 time plus forberedelse er sgu ikke ret dyrt. Men du har da ret det kan fås billigere af en mand men jeg gad godt se et tilbud på 2 mand på 2k

om det så er godt er en anden sag, men det er sgu ikke dyrt andet end for nærrigrøve

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...