Hop til indhold

Thai situationen i Randers? søger et sted at prøve.

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Jeg håber at kunne klemme en massage ind i Randers område, og håber på lidt feedback omkring markedet i området?

Har læst anmeldelser herinde, og kigget på annoncelight, men synes det er sparsomt med opdateret info - og udvalget synes.. tyndt? kan det passe?

Er der nogen der vil anbefale et sted at besøge - jeg leder som så mange andre blot efter en god massage, gerne med pirring - så kan man altid se hvad der ske :mrgreen: Helst ikke en for gammel og udtjent model.

DBH,

FLM

Skrevet

Jeg tror da ikke der er nogen by i Danmark der har så mange Thai klinikker i forhold til indbygger tallet, der er da nærmest en på hver andet gadehjørne i midtbyen. 

Skrevet
  • Author
Jyskpik skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tror da ikke der er nogen by i Danmark der har så mange Thai klinikker i forhold til indbygger tallet, der er da nærmest en på hver andet gadehjørne i midtbyen. 

Kan du anbefale et par stykker? kender ikke byen - så har kun søgt lidt online.

Kan godt se der findes en del - men det er jo kun et navn man får - mangler stadig info om typen osv.

Skrevet
FirstloveMalai skrev, for 2 timer siden:

Kan du anbefale et par stykker? kender ikke byen - så har kun søgt lidt online.

Kan godt se der findes en del - men det er jo kun et navn man får - mangler stadig info om typen osv.

Kan kun anbefale Eamme eller Emme, eller hvad hun kalder sig. Hun holdt til i Vester Voldgade omkring nr. 10 eller 8, da jeg besøgte hende sidst, men er altså ikke sikker.

Hun har ikke annonce på AL, hvor hun plejer at have en profil, så ved ikke om hun er at træffe. Alt andet i byen er efter min subjektive mening ikke værd at gå 10 skridt efter. 

Tag dog til Aarhus og få bedre service og noget pænt at kigge på, mens seancen pågår.

Skrevet

Hvad med hende her:

https://annoncelight.dk/showad/356644

Hun ser da rar ud,- kender hende ikke, og kan ikke finde nogen anmeldelser på hende, men nogle gange må man tage nogle chancer i livet....

Skrevet
Otte skrev, for 11 timer siden:

Bliver der ikke spurgt til Randers? 

Tidligere henviste linket til en i sydjylland

Skrevet

ved ikke om hende på ,    Houmeden 19  ,    er den samme som Fredensgade i dag   .

Hvis så har jeg en del gode minder fra 2019 og 2020  .

Ikke den yngste, men meget velholdt dame,  og ved hvad rigtig god massage mm   er !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.