Hop til indhold
stein

Odense,Sexysimone

Recommended Posts

Nogen der kan bidrage med erfaringer om Sexysimone, der holder til sammen med Sofia på Skibhusvej? Sidstnævnte er omtalt flere gange yderst rosende, men ikke et ord omSimone.

 

Jeg kan desværre ikke lave links, men annoncerer både i Ekstrabladet og side6

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

http//side6.dk/resultatside/?q=5277

 

har ikke haft fornøjelsen, men sprød ser hun ud... :grin: :grin: :grin:

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set en enkelt positiv omtale af hende på et andet forum (vistnok VL).

 

Ifølge Cupido er billederne ikke ægte, men hun skulle se bedre ud i virkeligheden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk besøgt hende en gang, men fik ikke anmeldt det.

 

Simones billeder er måske ikke ægte, men de kunne faktisk godt være det. På billederne sidder hendes boobs højt og flot, men det gør de på ALLE piger der strækker armene i vejret. I virkeligheden er de ikke så struttende og ungpigeagtige.

Jeg er ikke enig i at hun er kønnere i virkeligheden, men hun er en sød og dejlig pige. Vil skyde på en alder omkring 27 - 30. Sødt ansigt, ca. 165cm. Måske endda mindre.

 

Jeg skulle bare ha en gang Fransk / Dansk - 500kr.

Hun startede med at tage kondomet i munden, satte sig på hug foran mig og sugede det ned over min stadig halvbløde stang.

Efter et fint blow med fræk øjenkontakt hoppede vi over i køjen og sexede i flere forskellige stillinger.

Hun er bestemt fin at lege med. Snor ben om krop og skuldre og lader til at nyde det.

Bagefter fik jeg lige en god gang skuldermassage, mens vi hyggesnakkede lidt.

 

Simone fortjener bestemt en anbefaling, hun er rigtig sød og dejlig:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Den Lange og T.Hansen. Jeg har tidligere fulgt i dine T.H." fodspor" med betydelig succes så jeg vil skrive hende på mon to do -liste som økonomien desværre sætter sætter sine begrænsninger for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...