Hop til indhold
ChoosyVery

Superlækre latina Sabina Cherry i Aarhus

Recommended Posts

Jeg var mere end skeptisk overfor billederne og beskrivelsen: https://annoncelight.dk/showad/366227

Men på en anbefaling ovre i efterlysninger besøgte jeg hende, og den viste sig at være god nok: Billederne er alle af hende, og det er præcis sådan hun ser ud. Virkelig lækkert latinakræs nøjagtigt efter min smag. Og ja, da hun er fra Columbien er hun ægte latina. 

Billederne siger næsten det hele, men tillad mig at fremhæve hendes bagdel som hendes største fordel. Egentlig er Sabina Cherry et lille nips på vel omkring 160-163 cm, men hun har de helt rigtige svulmende latinaformer, og hendes lår, bagdel og talje er et studie i kurver og fasthed, og jeg var nær ved at komme bare ved at kramme denne glatte skulptur af en kvindekrop. Det er tæt på perfektion og de opgivne 24 år er aldeles troværdigt. 

Yderligere så er hun faktsk rigtigt køn, smilende, sympatisk og glad, så bare en fornøjelse at være sammen med. Hendes engelsk er ikke godt nok til at føre en dybere samtale, men det var heller ikke det jeg kom for. Dér leverede hun til gengæld varen, igen til perfektion: Dejligt blowjob uden og med øjenkontakt og en god fornemmelse af, at hun kunne lide hvad hun lavede, hvilket selvfølgelig fik mig til at føle mig som en kongeelsker. Derefter mig ombord i hendes overdådige krop, våd mis, små støn og henimod afslutningen begejstrede tilråb og klasken imod de balder, som ingen mand vil kunne modstå. Genialt godt, simpelthen. 

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg gerne ville have mødt denne skønhed før hun fik silikonebryster, for de lever efter min mening ikke op til resten. Men det er en detalje, der ikke vil afholde mig fra at komme igen: Sabina Cherry er en af de sjældne åbenbaringer i denne verden, og hun fortjener det bedste. 

Hun sagde hun var i Aarhus en uge mere, og hvis jeg kan få det til at passe, så tager jeg forbi igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan simpelthen ikke få en aftale med hende. Jeg havde en aftale igår kl. 12:30, og mødte på adressen og fik intet svar retur fra hende desværre. Et par timer senere prøvede jeg at skrive til hende igen, og hun undskyldte rigtig pænt og at hun havde tid efter kl. 20:00 Jeg forsøgte at få en ny tid omkring kl. 20. Intet svar. Lidt senere kom et svar med, at hun havde tid efter kl. 23:00. 

Hun virker til at have ekstrem travlt. Jeg forsøger hvert fald at få en tid med hende. Hun er simpelthen for lækker! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skanderbronx skrev, den 22.4.2023 at 07:29:

Jeg advarer lige om at den nuværende artikel ikke er den samme kvinde. Jeg har ikke besøgt den nuværende, men det er på eget ansvar.

Hvor ved du det fra ? Jeg overvejer nemlig at besøge hende man ser på billedet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemrian skrev, for 2 timer siden:

Og hvorfor har hun samme telefonnummer som Gina Moss?

Gina: https://annoncelight.dk/showad/366546

Sabrina: https://annoncelight.dk/showad/366227

There’s something fishy going on….

Mvh Slemme

En række piger benytter samme annonceopsætning. Samme som Valeria Garcia da hun var i Aarhus. Nok fordi de ikke er gode til engelsk, arbejder sammen om opholdet i DK etc. Om det så betyder at man går galt med hvilke ydelser der tilbydes er nok ikke helt uden betydning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ungfur skrev, for 15 timer siden:

Hvor ved du det fra ? Jeg overvejer nemlig at besøge hende man ser på billedet :) 

Fordi jeg besøgte hende Sabina Cherry som tråden handler om.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der en ny pige på https://annoncelight.dk/showad/366227 under navnet Sabrina, her en blondine der bestemt ikke ser columbiansk ud som den oprindelige Sabina (uden r). Kan se billede 11 er fra Prag

Dermed kan hun selvfølgelig godt være réel nok - så hvis der er nogen der har været forbi hende den nye vil jeg meget gerne høre om oplevelsen! :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke hende det linkes til, som anmeldelsen vedr…., synd der snydes med det, Sabrina Cherry er ellers mums…

Måske hende på billederne også er det, har ikke været der?

Kunne du så ikke lige, i den gode sags tjeneste, aflægge hende et kneppebesøg og informere os her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden:

Kunne du så ikke lige, i den gode sags tjeneste, aflægge hende et kneppebesøg og informere os her

Smiler, besøger sjældent dem hvor jeg ikke kan se ansigtet…., så det må en anden melde retur på:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...