ChoosyVery 844 Skrevet 10. Marts, 2023 Jeg var mere end skeptisk overfor billederne og beskrivelsen: https://annoncelight.dk/showad/366227 Men på en anbefaling ovre i efterlysninger besøgte jeg hende, og den viste sig at være god nok: Billederne er alle af hende, og det er præcis sådan hun ser ud. Virkelig lækkert latinakræs nøjagtigt efter min smag. Og ja, da hun er fra Columbien er hun ægte latina. Billederne siger næsten det hele, men tillad mig at fremhæve hendes bagdel som hendes største fordel. Egentlig er Sabina Cherry et lille nips på vel omkring 160-163 cm, men hun har de helt rigtige svulmende latinaformer, og hendes lår, bagdel og talje er et studie i kurver og fasthed, og jeg var nær ved at komme bare ved at kramme denne glatte skulptur af en kvindekrop. Det er tæt på perfektion og de opgivne 24 år er aldeles troværdigt. Yderligere så er hun faktsk rigtigt køn, smilende, sympatisk og glad, så bare en fornøjelse at være sammen med. Hendes engelsk er ikke godt nok til at føre en dybere samtale, men det var heller ikke det jeg kom for. Dér leverede hun til gengæld varen, igen til perfektion: Dejligt blowjob uden og med øjenkontakt og en god fornemmelse af, at hun kunne lide hvad hun lavede, hvilket selvfølgelig fik mig til at føle mig som en kongeelsker. Derefter mig ombord i hendes overdådige krop, våd mis, små støn og henimod afslutningen begejstrede tilråb og klasken imod de balder, som ingen mand vil kunne modstå. Genialt godt, simpelthen. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at jeg gerne ville have mødt denne skønhed før hun fik silikonebryster, for de lever efter min mening ikke op til resten. Men det er en detalje, der ikke vil afholde mig fra at komme igen: Sabina Cherry er en af de sjældne åbenbaringer i denne verden, og hun fortjener det bedste. Hun sagde hun var i Aarhus en uge mere, og hvis jeg kan få det til at passe, så tager jeg forbi igen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 10. Marts, 2023 Bedste af det hele: Ingen brug af glidecreme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 13. Marts, 2023 Dejligt skriv her....pyhaaaa!...Sabina Cherry ser virkelig topfræk og yderst vanedannende ud....håber virkelig hun kommer forbi Odense Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 15. Marts, 2023 Jeg har en aftale med hende i morgen. Jeg glæder mig til at bestige de columbianske bjerge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 15. Marts, 2023 udinaturen skrev, for 4 timer siden: Jeg har en aftale med hende i morgen. Jeg glæder mig til at bestige de columbianske bjerge Fuld Rebecca Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahva 2 Skrevet 16. Marts, 2023 Hun skriver ellers at hun ikke tilbyder bj uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 16. Marts, 2023 Ahva skrev, for 3 timer siden: Hun skriver ellers at hun ikke tilbyder bj uden? Hun har ændret annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 16. Marts, 2023 Ahva skrev, for 6 timer siden: Hun skriver ellers at hun ikke tilbyder bj uden? Hmmm Der er da nævnt både cim og swallow i annoncen. Det er vel lidt svært med kondom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 17. Marts, 2023 Er der forresten nogen der kan fortælle om hun kysser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 830 Skrevet 17. Marts, 2023 Jeg kan simpelthen ikke få en aftale med hende. Jeg havde en aftale igår kl. 12:30, og mødte på adressen og fik intet svar retur fra hende desværre. Et par timer senere prøvede jeg at skrive til hende igen, og hun undskyldte rigtig pænt og at hun havde tid efter kl. 20:00 Jeg forsøgte at få en ny tid omkring kl. 20. Intet svar. Lidt senere kom et svar med, at hun havde tid efter kl. 23:00. Hun virker til at have ekstrem travlt. Jeg forsøger hvert fald at få en tid med hende. Hun er simpelthen for lækker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 458 Skrevet 18. Marts, 2023 Jeg nåede et besøg hos hende…, eventyrlig smuk, lækker, fræk og så sød som Hottie….. Glæder mig til næste gang hun kigger forbi….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 22. April, 2023 Jeg advarer lige om at den nuværende artikel ikke er den samme kvinde. Jeg har ikke besøgt den nuværende, men det er på eget ansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungfur 6 Skrevet 24. April, 2023 Skanderbronx skrev, den 22.4.2023 at 07:29: Jeg advarer lige om at den nuværende artikel ikke er den samme kvinde. Jeg har ikke besøgt den nuværende, men det er på eget ansvar. Hvor ved du det fra ? Jeg overvejer nemlig at besøge hende man ser på billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slemrian 29 Skrevet 24. April, 2023 Og hvorfor har hun samme telefonnummer som Gina Moss? Gina: https://annoncelight.dk/showad/366546 Sabrina: https://annoncelight.dk/showad/366227 There’s something fishy going on…. Mvh Slemme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 24. April, 2023 Slemrian skrev, for 2 timer siden: Og hvorfor har hun samme telefonnummer som Gina Moss? Gina: https://annoncelight.dk/showad/366546 Sabrina: https://annoncelight.dk/showad/366227 There’s something fishy going on…. Mvh Slemme En række piger benytter samme annonceopsætning. Samme som Valeria Garcia da hun var i Aarhus. Nok fordi de ikke er gode til engelsk, arbejder sammen om opholdet i DK etc. Om det så betyder at man går galt med hvilke ydelser der tilbydes er nok ikke helt uden betydning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 25. April, 2023 Ungfur skrev, for 15 timer siden: Hvor ved du det fra ? Jeg overvejer nemlig at besøge hende man ser på billedet Fordi jeg besøgte hende Sabina Cherry som tråden handler om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 25. April, 2023 Sandt. Og når den rigtige Sabina Cherry kommer tilbage, så gør jeg også, @Skanderbronx :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 25. April, 2023 ChoosyVery skrev, for 12 timer siden: Sandt. Og når den rigtige Sabina Cherry kommer tilbage, så gør jeg også, @Skanderbronx This is the way. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 28. April, 2023 Eller måske fordi de i bund og grund ikke er independent .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Honky-Dory 107 Skrevet 17. Maj, 2023 Nu er der en ny pige på https://annoncelight.dk/showad/366227 under navnet Sabrina, her en blondine der bestemt ikke ser columbiansk ud som den oprindelige Sabina (uden r). Kan se billede 11 er fra Prag Dermed kan hun selvfølgelig godt være réel nok - så hvis der er nogen der har været forbi hende den nye vil jeg meget gerne høre om oplevelsen! :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 458 Skrevet 17. Maj, 2023 Det er ikke hende det linkes til, som anmeldelsen vedr…., synd der snydes med det, Sabrina Cherry er ellers mums… Måske hende på billederne også er det, har ikke været der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 17. Maj, 2023 Aarhusbanditten skrev, for 2 timer siden: Det er ikke hende det linkes til, som anmeldelsen vedr…., synd der snydes med det, Sabrina Cherry er ellers mums… Måske hende på billederne også er det, har ikke været der? Kunne du så ikke lige, i den gode sags tjeneste, aflægge hende et kneppebesøg og informere os her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhusbanditten 458 Skrevet 17. Maj, 2023 Le fiss'carl skrev, for 2 timer siden: Kunne du så ikke lige, i den gode sags tjeneste, aflægge hende et kneppebesøg og informere os her Smiler, besøger sjældent dem hvor jeg ikke kan se ansigtet…., så det må en anden melde retur på:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg