Hop til indhold
nordjyde_34

Royal Thai Massage - Aalborg

Recommended Posts

Besøgte stedet midt i julegaveræset og fik en times dejlig afslapning. Blev modtaget af en ældre thai kvinde på ca. 45-50 og ikke særlig attraktiv. Spurgte efter andre piger / yngre piger. Fik oplyst at der kom en om så 10 min. så jeg valgte at vente. En pige midt i 30'erne kommer 5 minutter senere ind af døren, hun er ikke en skønhed men en pæn pige.

 

Jeg fik en times god massage, der blev ikke brugt en masse tid på at kæle for specielt erogene zoner, men da timen var færdig og hun havde været godt rundt om hele kroppen, fik jeg et tilbud på HJ eller BJ. 

 

Jeg valgte et HJ og fik en tur som sendte mig helt top i skyerne, dog lidt turn off at blive tysset på... Men hun ville nok ikke have afsløret hvad der skete.

 

Kommer jeg igen? Måske, men så bliver det hovedsageligt for massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur forbi i går for at få en god omgang hård massage men fandt hurtig ud af at der skal jeg ikke igen.. Der blev kun lagt op til det sexuelle og da jeg sagde at jeg gerne ville have en hård massage suffede pigen der i øvrigt var ganske pæn. Hun brugte meget tid på at tørre sved af sin pande og spurgte minst 15 gange om hvor hun nu skulle massere... når man var blevet lidt afslappet råbte hun til en anden pige i butikken på thai.. fortalte mig at næste gang jeg kommer ville hun tage ekstra for massagen fordi jeg ville have en hård omgang :( alt i alt en rigtig dårlig oplevelse da man kun var ude efter en god massage.

 

Komer jeg igen ? NEJ!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...