gnavpot247 1 Skrevet 9. Marts, 2023 Nogen som har været forbi her? https://annoncelight.dk/profile/marsella6%40inbox.lv Hun har tidligere turneret lidt rundt i det østjyske bl.a. vejle og århus, nu er hun på banen igen i Kolding Overvejer kraftigt et besøg, men vil lige høre om der er nigen der har erfaring med hende fra tidligere. jeg kan ikke fine nogle anmeldeser af hende, men det er måske bare mig der dårlig til at søge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5250 Skrevet 9. Marts, 2023 gnavpot247 skrev, for 5 timer siden: Nogen som har været forbi her? https://annoncelight.dk/profile/marsella6%40inbox.lv Hun har tidligere turneret lidt rundt i det østjyske bl.a. vejle og århus, nu er hun på banen igen i Kolding Overvejer kraftigt et besøg, men vil lige høre om der er nigen der har erfaring med hende fra tidligere. jeg kan ikke fine nogle anmeldeser af hende, men det er måske bare mig der dårlig til at søge? Hvis du kopier hendes navn i søgefeltet så kommer hun frem [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Puritania 99 Skrevet 9. Marts, 2023 Jeg vil ikke anbefale hende, hun skiftede attitude lige så snart pengene skiftede hænder. Sur, tvær og skabte dårlig stemning så det var svært at koncentrere sig om alt det sjove. Besøgte hende i Randers. Det kan selvfølgelig være hun havde en dårlig dag, og at du får en anden oplevelse. Hvis du besøger hende så opdater endeligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maveflyveren 12 Skrevet 29. December, 2023 heller ikke anbefaling herfra ... billederne er meget korrigerede Slet ikke interessant ... brug dine penge på en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
92martin 8 Skrevet 1. Februar, 2024 Jeg var på hende for et par dage siden. Der var 2 piger i huset.. begge topløse da de åbnede. Hun snakkede som et vandfald og viste hurtigt ind i rummet, hvor der lå en madras på gulvet. Så tog hun bukserne af og åbnede hurtigt et kondom, som skulle på inden kalorius var kamp klar. Men efter lidt mærkeligt håndarbejde fra hende blev den hurtigt klar. Så bad jeg hende ligge på ryggen og sagde at jeg bare ønskede at komme ret hurtigt oppe i hende. Så tømte hun en masse glidecreme op i fissen og tog fat og førte mig op. Men hun blev ved med at snakke og røre ved min ryg og arme. og var som om hendes krop var smurt ind i en masse Cream.. så bad jeg hende om at slippe mig og ligge helt stille som en dukke. så lukkede hun øjnene og jeg kørte på i 30 sekunder, i et enligt okay stramt Huld. Men med så tyk et kondom og så meget creme, så blev det bare en lidt dårlig oplevelse. Men det blev til en quickie, men ikke den bedste måde at få orgasme på. Så der kommer jeg ikke til at ligge flere penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg