Hop til indhold

Nelly København.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/366222 Har nogen besøgt Nelly. 

Billeder er at finde på Photofinder, men profilen godkendes åbenbart af Annoncelight.

Skrevet

Billederne er af en OnlyFans-model, der kalder sig "Sabrina Nichole". Ifølge den google-oversatte annonce-tekst (seriøst?! et kvart bryst?!) er hun fransk, men Sabrina Nichole er amerikansk.

Tænker, at der er tale om en fake-profil...

Skrevet
hrolandj skrev, for 51 minutter siden:

Billederne er af en OnlyFans-model, der kalder sig "Sabrina Nichole". Ifølge den google-oversatte annonce-tekst (seriøst?! et kvart bryst?!) er hun fransk, men Sabrina Nichole er amerikansk.

Tænker, at der er tale om en fake-profil...

Har søgt på hende på photo-finder. På 14 dage har hun været på tre forskellige adresser. Sendt billede privat med foto fra pas (dette kan der også manipuleres med) på første adresse forlangte hun forudbetaling, og jeg anmeldte profilen på annoncelight. Profilen er igen aktiv, så jeg kunne tænke mig, at de giver grønt lys for den. 

Skrevet
El Caliente skrev, for 2 timer siden:

Profilen er igen aktiv, så jeg kunne tænke mig, at de giver grønt lys for den. 

Kan også være, at det er samme scammer som har brugt en ny IP-adresse og emailadresse til at lave samme profil igen.... går den så går den, jo :/

Skrevet
hrolandj skrev, for 1 minut siden:

Kan også være, at det er samme scammer som har brugt en ny IP-adresse og emailadresse til at lave samme profil igen.... går den så går den, jo :/

Det har du ret i. Sjovt nok sendes en masse billeder privat, men camcall vil hun ikke deltage i :D  modtog et billede, hvor hun sidder med pas fra 1996 samme billede er at finde med Sabrina Nichole uden pas, men hvor hun sidder og holder i blusen. Har anmeldt profil.

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 5 timer siden:

Annoncen findes ikke!

Den er blevet lukket. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.