Hop til indhold
prøvemanden

hvide ridder og ord politiet.

Recommended Posts

Hej,

nu ser vi de såkaldt hvide ridder komme til forsvar i debatte om nikita...

og en næsten ny som kalder det styret af ledelse her på stedet, paranoide eller må jeg være paronoid og sige, en af de hvide ridder som fået ny profil;-)?

men som ledelse så smukt gjorde opmærksom på havde de samme ridder ingen problemer med da hun blev roset til en anden kunde-..

måske er det så at det er fordi pigen og de hvide ridder er pigensur over ikke alle deler samme opfattelse af pigen, og ikke fordi der er kritisk, for alle burde da kunne tage kritik, særligt når man er i servicefag hvor kroppen og services sælges til højde time priser..

samt med analgudinde som hun kalder sig, hvor en anklager kunden for ikke at have gjort sit forarbejde godt nok derfor han blev skuffet, andre beklager sig over ordbrug knalde en budding...

nu kan jeg ikke tale om hvordan det er knalde en budding, men billedsprog er tydligt nok, og nok det kunde vil fortælle,

samt at hun faktisk efter kritisk ændre sin profil så den fortæller/viser et mere rigtigt billede viser at kunde måske havde ret...

jeg kommer ikke til at støtte at pigen kan frasige anmeldelser og vi kunder skal følge det... for så ender det med at de dårlige piger også ligger besked om de ikke vil anmeldelse, og så skal vi hvis vi respekter de"gode" piger, også respektere de "dårliges" pigers ønsker...

en farlige vej...

samt synes jeg at der når en pigen kritiseres, kommer mange nye medlemmer som roser eller sviner kunde/pigen til, det jo godt nye medlemmer kommer til, men hvorfor er det kun i forsvare for en bestemt... i stedet for anmeldelse, undrej eg mig over...

og fordi jeg så vil tage den gamle traver op, at VL tilstande, vil nærmer sig hvis ikke ledelse holdte fast i forsvare for højt til loftet, hvilke er en stor glæde for mig personligt...

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

... andre beklager sig over ordbrug knalde en budding...

...og fordi jeg så vil tage den gamle traver op, at VL tilstande, vil nærme sig hvis ikke ledelse holdte fast i forsvare for højt til loftet hvilke er en stor glæde for mig personligt...

prøvemanden

Prøvemanden, det skal såmænd ikke være en hemmelighed, at det var mig, der kritiserede udtrykket at "knalde en budding", når en bruger beskriver den manglende stramhed på en glædespiges 2 huller...

Men din kritik i forhold til mit skriv og din frygt for "VL-tilstande" er jo helt uden for skiven, når der højt og tydeligt i min indlæg står:

"Ingen er større modstander af censur end jeg"(!!) og følger op med det synspunkt, at det er fint, "førerbunkeren" ikke har censureret tråden, og at jeg godt mener vi brugere kan debattere os frem til, hvordan man kan udveksle negativ kritik af en glædespige uden at formulere sig decideret usagligt og respektløst - også set i relation til §3 i Eroguides regler.. :idea:

Du har lov at have den opfattelse, at beskrivelsen af en glædespiges skede eller anus på Eroguide gerne må sammenlignes med en "budding" eller en "mødding" for den sags skyld(!) eller noget helt tredje alt efter hvor din personlige grænse for den slags udtryk går.... :cool:

Men forhåbentlig er din frygt for VL-tilstande helt generelt rettet mod censur fra ledelsens side - ikke kun i forhold til det, du selv skriver eller ønsker skrevet, men også mod det jeg og andre føler trang til at skrive(!)

Vh./TH :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..

jeg faktisk ikke så bekymret over censur fra ledelse side..men mere fra medlemmer side... og super du giver din mening til kende.... så længe ham som skrev budding også fremover må skrive dette...

siden nogle medlemmer faktisk ikke mere vil skrive anmeldelse, fordi pigen beder om det, og selv om ene af dem faktisk i en tidligere debat var enig om at man ikke skulle følge pigernes ønske..

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

... og super du giver din mening til kende.... så længe ham som skrev budding også fremover må skrive dette...

Jamen, så er vi jo stort set enige på det punkt, for ledelsen er de eneste der kan forbyde brugerne udtryk såsom "kneppe en budding" - jeg kan ikke forbyde noget som helst... :wink:

Det, jeg har gjort, er alene at appellere til den "gentleman", der vel i et eller andet omfang findes inden i os alle(!) :idea:

Men af ren og skær nysgerrighed kunne jeg da godt tænke mig at høre, om du Prøvemanden personligt går ind for, at hvis blot en bruger har betalt en glædespige X antal kroner for sexuelt samvær af en slags, så skal han have helt frie hænder til her på EG at betegne hende og hendes ædlere dele fuldstændigt, som han har lyst til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej,

kort sagt, ja----

hvis man ønsker at bruge billedesprog...

fordi hvis vi nu ender med det ikke er tilladt at sige budding om sex med en pigen, så det ord luder man ikke må bruge... så det glædepiger, så må du sige gudinder osv...

så skal vi respektere at pigerne ikke vil have anmeldelser....

Det er starten på at man indføre censur via medlemmer selv...

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej,

kort sagt, ja----

hvis man ønsker at bruge billedesprog...

fordi hvis vi nu ender med det ikke er tilladt at sige budding om sex med en pigen, så det ord luder man ikke må bruge... så det glædepiger, så må du sige gudinder osv...

så skal vi respektere at pigerne ikke vil have anmeldelser....

Det er starten på at man indføre censur via medlemmer selv...

prøvemanden

Du skyder helt over målet.

Det mindste man kan er da omtale pigerne med en lille smule respekt. Man kan da stadig få sin mening igennem, uden at bruge små klamt sprog.

Som altid, skal man da behandle andre som man selv vil behandles.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

det mener jeg nu ikke gør....

hvem siger ikke de ikke respektere pigerne og behandler pigerne som de selv vil behandles..

fordi de skriver som de gør...

tror du glemmer hvad det her handler om, det handler om at kvinde/mand sælger sex oplevelser, det handler meget om kroppen og det ydelse som leveres...

at man vælger at beskrive en oplevels må ligge til den som oplever det...

samt er vi stadigvæk den betalende del.. om man må sige til en ganske høj pris... så må det også være vores ret til at beskrive denne oplevelse, stadigvæk på en saglig måde, og hvis den før omtalt kunde følte det..

samt er det jo meget sigende at den omtalte kvinde, faktisk har påført sine data og åben skriver du skal være til en voksen kvinder med former..

hvilke gør kunderne bedre til vælge fra og til...

hun jo stadigvæk populær... jeg siger bare at vi skal ikke stille sig til orddommer...over hvad der er godt eller skidt i beskrivelse af en oplevelse...

prøvemanden

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

det mener jeg nu ikke gør....

hvem siger ikke de ikke respektere pigerne og behandler pigerne som de selv vil behandles..

fordi de skriver som de gør...

tror du glemmer hvad det her handler om, det handler om at kvinde/mand sælger sex oplevelser, det handler meget om kroppen og det ydelse som leveres...

at man vælger at beskrive en oplevels må ligge til den som oplever det...

samt er vi stadigvæk den betalende del.. om man må sige til en ganske høj pris... så må det også være vores ret til at beskrive denne oplevelse, stadigvæk på en saglig måde, og hvis den før omtalt kunde følte det..

samt er det jo meget sigende at den omtalte kvinde, faktisk har påført sine data og åben skriver du skal være til en voksen kvinder med former..

hvilke gør kunderne bedre til vælge fra og til...

hun jo stadigvæk populær... jeg siger bare at vi skal ikke stille sig til orddommer...over hvad der er godt eller skidt i beskrivelse af en oplevelse...

prøvemanden

prøvemanden

Jeg tror nu mere det der er dig der ikke helt er med på noderne.

Men nok om det fra min side af, jeg har sagt det jeg skal sige. Og jeg tvivler på at jeg kan trænge ind til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

at du mener din holdning er den eneste som tæller, bekymre mig...

men jeg tror du i misforstået omsorg og forsvar for nogle kvinder som er stærke nok til at forsvare sig selv....

og som burde kunne tage kritik...

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

at du mener din holdning er den eneste som tæller, bekymre mig...

men jeg tror du i misforstået omsorg og forsvar for nogle kvinder som er stærke nok til at forsvare sig selv....

og som burde kunne tage kritik...

prøvemanden

Du er helt væk.

Jeg har det helt fint med at andre har andre holdninger end mig selv. Ellers så var det sku lidt kedeligt.

Og så er det jo ikke at man ikke må komme med kritik af de piger man besøge, men man kan godt gøre det med stil. Noget som du slet ikke forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa:-)

Ord politiet er et lidt stærkt udtryk at bruge i denne her sammenhæng.

Men at kalde samvær med en pige 'som at kneppe en budding' er godt nok lige at ramme bunden af primitive udtryk om et andet levende menneske !

Er det så svært lige at tænke sig om een ekstra gang inden man skriver om en pige på nettet ?

Er der slet ingen grænser for hvor langt en mand må synke i sin skrive iver ?

Her inde er stort set alt tilladt og fred være med det !

Men vi piger er mennesker !

Ikke dyr eller div fødevarer.

Jeg går bestemt ikke ind for at ledelsen skal censurere - men det ville klæde et par mænd herinde at tænke sig om en gang eller 10 inden de går amok i tastaturet.

Og lidt selv censur skader aldrig nogen !

Kærligst Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg skriver gerne om de meget få dårlige oplevelser jeg har, og var pigen kold som et lig så kunne jeg sagtens finde på at skrive det.

Omvendt så kunne jeg aldrig finde på at bruge meget nedværdigende og ord om hende eller oplevelsen.

Nu kunne nogen måske mene at skrive at hun var koldt som et lig var nedværdigende, men sådan ser jeg ikke på det.

Folks grænser er nemlig forskellige men de helt grove udtryk tror jeg godt vi alle kan blive enige om hvad er og dem ser jeg personligt ingen grund til at bruge. Sådan er det jo også når vi formulere os i den virkelige verden.

Jeg kunne ikke drømme mig om et forum hvor alverdens ord er forbudt, piger skal omtales som gudinder, indlæg slettes og ytringsfrihedens grænser defineres af hvad en administrator og en kvindelig moderator kan lide. Det er langt bedre at man tager disse diskussioner i stedet.

Men man kan godt tænke sig om når man formulere sig og tænke om det også var ord man ville bruge hvis man skulle sige sin mening IRL overfor en række andre mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...