Hop til indhold

Moden herre

Featured Replies

Skrevet

Hej alle,

Er der nogen herinde på 60+ som har gode henvisninger til massage og hvor man kan gå hen i denne forholdsvis høje alder. Jeg er "nybegynder", men lysten er der jo stadig.

Hilsen den gamle :biggrin:

Skrevet
  • Author
Jern-Henrik skrev, for 2 minutter siden:

måske...geografi? -Hvor søger du? -og alder er jo kun et tal...:)

Det vil være Fyn & Jylland:D

Skrevet

Min erfaring er, at modenhed ikke er en hindring for de fleste. Du kan altid spørge i en sms om det er ok med kvinden du kontakter. Nogle skriver direkte i annoncen om de har aldersbegrænsninger. Men det er nok ikke uundgåeligt, at nogle, især meget unge kvinder, kan være lidt mere forbeholden i måden de agerer på, for selv om de tilbyder en seksuel ydelse som et "job" enhver mand kan købe, er der jo altid tale om en menneskelig relation, som også påvirkes af personlighed, udstråling, opførsel og en masse andre ting. 

Ønsker dig held og lykke med at finde nogle glæder derude. Prøv nogle thaikvinder - de er ofte gode til at være neutrale i deres indstilling til ældre mænd.

Skrevet

Jeg er lige fyldt 60, jeg har mest besøgt kvinder 35+ og der har aldrig været rynket på næsen af min alder. De helt unge har jeg ikke lyst til, eller måske jeg ville føle mig som en gammel gris. 
men oplys din alder til dem du ønsker, at besøge, så er der ingen overraskelse på det punkt

Redigeret af JJOH

Skrevet

Frejdige Freja på 39 år har jeg gode erfaringer med. Har fortalt mig, at hun også har kunder på 80+. Meget serviceminded.

Redigeret af henlan

Skrevet
AP2023 skrev, for 3 timer siden:

Det vil være Fyn & Jylland:D

Det er sådan set bare at kontakte nogen af de kvinder, du finder interessante i de områder - har de ikke på forhånd nævnt  noget om aldersbegrænsninger - så behøver du heller ikke tro, det er en begrænsning - ofte går begrænsningerne mere mht. at pigerne ikke vil have besøg af helt  unge fyre, som knapt ved hvad der er op og ned på en kvinde eller forstår at behandle dem med respekt - men opfør dig som en gentleman og du er som regel velkommen igen - og thaipigerne foretrækker som regel ældre mænd - bare de ikke er boombuye (fede og overvægtige) ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.