Hop til indhold

Vejle - Nana - super thai massage +

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/362382

I går aftes havde jeg igen æren af at besøge Vejles fornemme sted.

Der er nu 3 piger og jeg valgte Nina idet det af AL fremgår hun kan det med rigtig massage - noget jeg værdsætter; dog gerne med lige lidt (eller meget) ekstra. Bestilte også her et HJ.

Det er en fornøjelse at kommunikere med indehaveren - hurtige og præsice svar om ydelser og pris.

Jeg ringede på og Nana lukkede hurtig op. Bemærkede straks hendes søde ansigt. Hendes hår er kortere end på billederne og så med nogle bølger - hun ser godt ud.

Hun anviste plads i et af de store massage rum og spurgte om jeg ville have et bad (i det tilstødende badeværelse med jacuzzi). Afslog dog da jeg netop havde fået et langt bad.

Så gik hun stille og rolig i gang med massage. Det tog ikke mange minutter inden man bliver klar over at hun er “prof” - uddannet på en af Bangkok’s skoler. Hele kroppen får en tur - og hun bruger ikke kun sine fingre men hele sin krop til det. Hun er jo også kun en nips på ca 45kg og godt 150 cm.

Det var rigtig godt - og jeg blev så grebet af saligheden under massagen at lillemanden ikke reagerede voldsomt medens jeg lå på maven. Hun er prof omkring massagen og bruger ikke tiden på at pirre. Men efter “turn around” fik piben en anden lyd. Da blev det til lange bløde strøg inklusiv boller og mellemkød - rigtig lækkert.  Derefter lidt op i hastighed og så tog det ikke lang tid inden jeg kom.

Efterfølgende fik jeg noget lækker hovedbundsmassage og kropsvrid til at falde helt ned på. Og så lidt snak - hun er faktisk god til engelsk og er også til lidt sjov. Vi grinte bl.a. også lidt af at hendes 2 fødder vist godt kunne passe ned i min ene sko.

Alt i alt et rigtig godt besøg hos søde Nana. Så er du til kvalitetsmassage på et fint sted er det bare om at komme afsted - hun er der nemlig kun i kort tid. Mener hun sagde 15/3.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.