Hop til indhold

Anbefal et sted hvor der er fokus på god massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i de sidste 2-3 år ikke været på thai klinik og fået en god massage. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en super dejlig massage med fokus på især øvre ryg og skuldre.

Kan i anbefale et sted og evt. en massør hvor det ikke handler om at sælge ekstra ydelser? Befinder mig lidt udenfor Kbh. men foretrækker klinikker udenfor Kbh. da jeg ikke gider besværet med at finde p plads, men lytter selvfølelig til hvad i anbefaler.

Pft.

Skrevet

Jeg har i de sidste 2-3 år ikke været på thai klinik og fået en god massage. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en super dejlig massage med fokus på især øvre ryg og skuldre.

Kan i anbefale et sted og evt. en massør hvor det ikke handler om at sælge ekstra ydelser? Befinder mig lidt udenfor Kbh. men foretrækker klinikker udenfor Kbh. da jeg ikke gider besværet med at finde p plads, men lytter selvfølelig til hvad i anbefaler.

Pft.

Hvis du alligevel bliver pisket til at tage ind til byen, er der i gåafstand fra Østerport Station et sted, der skulle opfylde dine kriterier.

Hun skulle kunne få selv lamme til at gå igen.

Jeg tænker på Hanna på Strandboulevarden 11

Skrevet
  • Author

Tak for tippet Borende X.

Har hun/klinikken en hjemmeside eller hvordan finder jeg ud af hvor man kan besøge hende?

Skrevet

Hej

Se mit indlæg med anmeldelse her (længere nede blandt indlæggene)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.