Hop til indhold
Guest PeterWillson

Anja GFE in Aarhus C, only for few days ‼️ Superfrench with CIF Real photo Real GFE Super service Great rewievs

Recommended Posts

Guest PeterWillson

Halløj i de viriles land! 

I går havde jeg fornøjelsen af at besøge Anja for første gang (tidligere Lea) - og sikke en oplevelsesrig tur jeg fik mig.

Lang historie kort så har jeg ofte prøvede at stille møder op i længere tid for at få multicum, da jeg er en fast shooter første gang - men det løber altid ud i sandet med min planlægning fordi jeg ikke kan finde tiden til de længere seancer og synes også at de kan for mig virke akavet. 

Så jeg fik aftalt med Anja en 15 minutters tur GFE så jeg kunne få det hele med - og det fik jeg! 

Jeg ankom til en opgang i Aarhus C, ikke diskret sted, men jeg kom hurtigt ind og blev taget imod Anja. 

Anja er hende på billederne, hendes ansigt er måske lidt mere posh end hvad billederne siger, men 35 år og så den krop, så er der virkelig ingen der kan klage!

Hun er venlig og god til at smalltalk virkelig en behagelig fornemmelse. 

Selve akten gik hurtigt, jeg smed tøjet, ventede på hun kom ind efter jeg havde givet hende det aftalte beløb og rørte så rundt på hendes krop som det passede mig. Vi kyssede og jeg løftede hende op og holdte hende opløfte indtil jeg smed hende på op på sengen. Jeg tog hendes trusser af og slikkede hende kort før jeg fik kondom på og kunne nu få lov at mærke hende helt tæt på. 

Det varede vel 2 minutter før jeg bad hende om at tage imod min load, men jeg nåede nærmest at komme på gulvet, før hun var klar, men det var slet ikke hendes skyld, eller det var det jo, men jeg skulle selv havde været hurtigere til at blive færdig. 

Vi grinte lidt over det, snakkede mens jeg tog tøj på og så kyssede vi farvel på kinden.

For mig var det her den aller bedste oplevelse nogensinde og tror måske også min sidste, for nu fik jeg det jeg faktisk har ledt efter i sådan nogle sammenhænge og Anja leverede en top præsentation

I snyder jer selv, hvis I ikke besøger hende ☺️

10/10 sex

10/10 pige

10/10 stemning

8/10 sted (opgang midt i byen)

Mvh.

Peter

Redigeret af PeterWillson
Grammatikfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...