Hop til indhold
1955

Erfarne LIV på Sydsjælland

Recommended Posts

Superdejlige (danske) Liv - Eroguide.dk

Jeg har fulgt LIV på sidelinjen gennem de sidste flere år. Har fundet hende interessant og spændende, måske mest for hendes deltagelse i forskellige fora hvor hun som oftest kommer med positive og konstruktive kommentarer til igangværende debatter.

På det senere har jeg fattet interesse for de mere modne kvinder, og her dukkede LIV op i min verden. Igår fik jeg så besøgt hende, og det var en dejlig oplevelse. Jeg havde ønsket tæt nærvær, kys og hvad vi nu kunne finde på. Liv tog imod som var jeg "manden der kom hjem fra arbejde. Hun havde lige et par gøremål. Jeg lånte toilettet og blev bedt om at vaske genitalierne, og vendte frisk retur til hyggerummet. Jeg vil ikke gå i detaljer, men Liv gør virkelig alt for at du som gæst, skal få den optimale oplevelse, bl.a. fik hun på forunderlig vis fik vækket den døde til live :-) LIV har været i branchen i mange år, og ved hvad hun har lyst til og ikke har lyst til, og det skal man være indstillet på at efterleve. Bedste anbefalinger herfra.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har som du @1955 også en skjult passion for @Liv:wub:

Der er som du også skriver, altid noget konstruktivt og positivt over de indlæg hun kommer med. Hun virker, i det skrevne ord, præcis som du beskriver, en moden dejlig kvinde der ved hvad hun vil, og kan tilbyde, - fantastisk.:)

Har stadig mit første møde med hende tilgode, så takker for din respektfulde, og meget bekræftende anmeldelse.

Til sidst, misundelse er en grim ting, men alligevel er jeg fyldt af den.:D:P

Redigeret af Midt i livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord Hr. @1955, det var en fornøjelse at lege med dig, men  dødt som du beskriver synes jeg altså ikke, der var noget der var ;) Jeg vil se frem til at lege med dig igen :wub:

Når det er sagt, så håber jeg sandelig at alle mænd altid er indstillet på at efterleve pigens ønsker, uanset hvor kort eller lang tid hun har været i branchen. Vi må være enige om, at det skal være en fornøjelse for begge parter og at sex ikke skal gøre ondt (med mindre det er en del af legen naturligvis).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...