Hop til indhold
MrD

Brudt aftale hos Meena

Recommended Posts

I onsdag trængte jeg til en god massage og festlig afslutning. Dayla er desværre flyttet til Bagsværd, så jeg valgte at ringe til Meena i Hillerød. Har været der nogle gange før og fået nogle udemærkede behandlinger. Jeg ringede og bestilte tid til kl. 11:30. Kl. 11:25 kom jeg til stedet, som var lukket ??? Ringede på deres telefonnummer, men der var ingen der svarede.. Ventede indtil kl 11:45, men ingen kom.. Fanmer trist at køre 25 min hver vej forgæves.. Det gør jeg ikke igen !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pænt dårlig stil, at de ikke ringer dig op og fortæller at de ikke kan overholde din aftale.

Hm.

og dog...

Hvis de ringede og sagde, at der var opstået et problem - ville du så bliver sur over at de ringede? Ville andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jamen al kommunikation med glædespiger foregår da fra bollofoner. Altså telefoner man selv har fuld kontrol over- ikk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jamen al kommunikation med glædespiger foregår da fra bollofoner. Altså telefoner man selv har fuld kontrol over- ikk?

jo ellers skulle vi jo have alle vores gæsters telefon nummer på os hele tiden... Er pigen syg så er det ikke altid der kommer en afløser og ja så er der jo lukket, træls men desværre vilkårene... Jeg har ved mine faste gæster her på eg mulighed for at aflyse på pm men ikke ved resten desværre.. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en tilllægsoplysning. Jeg ringede kl 10.30 og besztilte tid til 11.30 -- altså en time senere !! Den glemte jeg lige at få med.

Når der er tale om bestilling indenfor så kort tid, synes jeg det er ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

... igen: "shit happens".

Man må have forståelse for at ting kan opstå. Når vi kontakter nogle og laver en aftale, så ved vi jo ikke, hvad der er sket / opstået i den anden ende.

Jeg antager at der er en god grund til at de har været nødt til at aflyse.

Jeg synes også at det er frustrerende at dukke op og konstatere at der er lukket.

Jeg ville vælge at kommentere det næste gang jeg ringer / besøger og se deres reaktion / forklaring.

Hvis det sker flere gange, vælger jeg at lægge mine forretninger andre steder.

Jeg har ingen forventning om at blive kontaktet tilbage(det ville jeg personligt blive irriteret over).

Løsningen  er selvfølgelig at man laver en aftale om, at hvis der sker aflysninger så bliver der ringet tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jeg ville vælge at kommentere det næste gang jeg ringer / besøger og se deres reaktion / forklaring.

Ja, hvis stedet da ikke er lukket for stedse. Den slags etablissementer kommer og går jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...