Hop til indhold
skivemd

Julia viby - Fantastisk lækker babe

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/350878

Jeg havde set Julias profil i aalborg og håbede virkeligt at hun skulle forbi aarhus, det skete heldigvis. 

Wauw en snack!

Sms gik ok nemt, jeg var lidt betænkelig ved at lave en aftale uden at have haft en tlf samtale - jeg bruger det normalt til at frasortere de mest uoplagte, men afsted med mig. 

Stedet er ikke det sædvanlige sted i Viby, de er rykket en dør længere ned af vejen, til en lidt mere shinet lejlighed syntes jeg. Især badeværelset er en upgrade. 

Nå, men jeg kom hen til døren og ind, PUF! brillerene duggede totalt til, så jeg kunne overhovedet ikke se hvad eller hvem jeg gik ind til... Typisk. 

Nå men duggen lettede og slask hun er sprød! 1:1 som på billederne! Ingen photoshop eller det der minder om. 

Og hun var sød, frisk, høflig og sjov - kæft det var befriende og lækkert. 

Jeg var ude efter en massage, hvor jeg kunne mærke hendes krop på min, med en masse kys og kæl på kroppen. Det fik jeg. 

Det har været nogle sindsyge dage på job, så jeg trængte til at blive forkælet og det blev jeg. 

I starten fik jeg lidt olie massage på ryggen, ganske overfladisk, men jeg var der for berøringen. Samtidig med at vi hyggesnakkede om arbejde - hun er skarp! og god til at hyggesnakke. 

Hun suttede lækkert, rørte mig, kyssede mig på halsen og hele kroppen imens jeg kunne mærke hendes store faste bryster presse sig mod mig. Lidt stønnen i øret fik jeg også - uf jeg nød det og måtte flere gange kæmpe med at holde orgasmen væk, men den kom, og det var lækkert. 

Genbesøg - Helt klart. Så lad være med at overbooke hende! 

Sted: Meget fint. Hun bor sammen med Jessica

Julia var 10/10.

Eneste ønske til næste gang er Blow uden, men jeg synes det bliver lidt for meget ekstra. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glemte fuldstændig at skrive at jeg også fik taget Julia, lækkert og hårdt bagfra. Perfekt! Godt fat i hende, vi nød det begge ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...