Hop til indhold

Erfaringer med 500 Half Hour Blow with Massage...?

Featured Replies

Skrevet

Nu virker dit link ikk, men hvis det hvor jeg tror det er så var jeg der i fredags 

Sød nok pige, massagen var ikke massage men mere noget tryk hist og her

Vende om, vil ikke sutte uden og brugte næsten kun sin hånd

Topløs under afslutning og måtte røre pille over det hele 

Kommer ikke igen

Hvis det ikke er det samme sted så at bort fra denne anmeldelse 

Skrevet
  • Author
Ledelsen skrev, for 3 minutter siden:

Nu virker dit link ikk, men hvis det hvor jeg tror det er så var jeg der i fredags 

Kommer ikke igen

Prøv lige igen - link burde virke

Skrevet
Ledelsen skrev, for 10 minutter siden:

Kommer ikke igen

øv da, kan du tjekke om det hende ledelsen? linket virker igen

Skrevet
hankypanky888 skrev, for 44 minutter siden:

øv da, kan du tjekke om det hende ledelsen? linket virker igen

Det er hende..

Skrevet
Ledelsen skrev, for 4 timer siden:

virker dit link ikk,

Tjek evt profilen bag annoncen: https://annoncelight.dk/profile/jessicaheyes

Lokation Frederiksberg.

Ledelsen skrev, for 4 timer siden:

Hvordan giver den kommentar mening? Du oplyser intet om pigens udseende, hvad der stod i annoncen eller bydel.

Der har hele tiden stået "blow without" i hendes annoncer.

Skrevet
Bebop skrev, den 7.3.2023 at 23:07:

Tjek evt profilen bag annoncen: https://annoncelight.dk/profile/jessicaheyes

Lokation Frederiksberg.

Hvordan giver den kommentar mening? Du oplyser intet om pigens udseende, hvad der stod i annoncen eller bydel.

Der har hele tiden stået "blow without" i hendes annoncer.

Ts spørg intet om udseende eller bydel, kun om nogen har været forbi, hvilket er hvad jeg svarer på og kommer med en lille anmeldelse.

Jeg kommer heller ikke med en opskrift på nudelsuppe, jeg svarer kun på det som Ts har spurgt om 

Men hvis du er nysgerrig omkring udseende og bydel, så passer udseendet og da jeg besøgte hende i fredags var det i Rebæk Søpark, som er i Hvidovre, om hun er flytte ved jeg ikke 

Skrevet
Ledelsen skrev, den 8.3.2023 at 23:21:

Ts spørg intet om udseende eller bydel, kun om nogen har været forbi, hvilket er hvad jeg svarer på og kommer med en lille anmeldelse.

Jeg kommer heller ikke med en opskrift på nudelsuppe, jeg svarer kun på det som Ts har spurgt om 

Men hvis du er nysgerrig omkring udseende og bydel, så passer udseendet og da jeg besøgte hende i fredags var det i Rebæk Søpark, som er i Hvidovre, om hun er flytte ved jeg ikke 

Du svarer slet ikke på det jeg spørger om: Mit spørgsmål går på det jeg citerer, hvor du selv sår tvivl om, om din anmeldelse er af denne GP eller måske en anden. Du er selv i tvivl, fordi du ikke kan se annoncen.

Jeg spørger dig, hvad vi andre kan bruge det til, når du selv er i tvivl om, om det er relevant. Hvis du oplyste noget mere om din egen oplevelse, så kan vi andre vurdere sandsynligheden for om din anmeldelse er af denne GP eller ej. Fx hvis du skrev noget om bydel eller udseende, ville det bidrage til oplysningen.

Skrevet
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Du svarer slet ikke på det jeg spørger om: Mit spørgsmål går på det jeg citerer, hvor du selv sår tvivl om, om din anmeldelse er af denne GP eller måske en anden. Du er selv i tvivl, fordi du ikke kan se annoncen.

Jeg spørger dig, hvad vi andre kan bruge det til, når du selv er i tvivl om, om det er relevant. Hvis du oplyste noget mere om din egen oplevelse, så kan vi andre vurdere sandsynligheden for om din anmeldelse er af denne GP eller ej. Fx hvis du skrev noget om bydel eller udseende, ville det bidrage til oplysningen.

Det er hende jeg har besøgt- billederne passer meget fint med det man møder i virkeligheden- egentlig også et meget sødt ansigt til med.

Jeg besøgte hende ved Rebæk Søpark men kan nu forstå at hun er rykket videre 

Kan se hun har set prisen op fra de 600 kr jeg betalte, og hvis hun egentlig leverede det hun lovede og et bj ikke kun foregår med hånden så ville jeg nok besøge hende igen, men jeg kommer ikke igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.