Hop til indhold
Din danske Girl Next Door

​​​​​​​​​​​​​​3 PIGER - PUSSY PARTY BARBIE-EDITION PÅ PUSSY GALORES D. 23/3 kl. 18.30-20.30 ​​​​​​​

Recommended Posts

PUSSY PARTY BARBIE-EDITION PÅ PUSSY GALORES <3

Mens det smukke forårsvejr lader vente på sig, varmer vi op med et hedt, frækt, vådt GB. Du kan møde de tre unge, smukke, danske piger Alice, Minna & Nicole Bülow. (OBS! Alice er altså blevet lyshåret i mellemtiden ;-)). 

Vi inviterer derfor alle jer skønne, frække mænd til et af de legendariske Pussy Partys i Hellerup. Gangbang, sex-fest, fræk get-together. Kært barn har mange navne. Men hvis du ikke kender konceptet, og er i tvivl om hvad vores Pussy Party går ud på, er du velkommen til at skrive til Nicole Bülow på EG. 

Der vil være massere lækker, fræk sex på kryds og tværs – og måske er I heldige, at vi også giver et lesbisk show! Vi glæder os i hvert fald til at klæde os ud som barbiegirls i små lyserøde frække outfits og forkæle jer ;-)

Vi holder den gode pris på 2500.- for 2 timer. Der vil være drikkevarer, lette forfriskninger, og selvfølgelig alt du behøver til Pussy Party. Et kort bad er muligt før og efter.

Vi glæder os til at se nogle af jer, frække mænd!  <3

Alice: https://70210026.dk/alice

Minna: https://70210026.dk/minna

Nicole Bülow: https://70210026.dk/nicole

Praktisk info

Tilmelding: Til Nicole Bülow via [email protected]

Dato: Torsdag den 23. marts 18.30-20.30. Dørene åbner 15 min før, hvor du er velkommen til at checke-in.

Sted: Pussy Galores
Lyngbyvejen 231A

2900 Hellerup

Pris: 2500.- 

Depositum: Vi værdsætter altid depositum, så vi har en idé om hvor mange vi skal købe forplejning etc. til. Depositum kan indbetales efter aftale med Nicole Bülow via [email protected] direkte til Pussy Galores tirsdage, onsdage og torsdage mellem kl. 16-21. 

OBS! Vi tilbyder som altid kun sikker sex. 

# PussyParty #gangbang #Alice #NicoleBulow #Minna #PussyGalores #lesbisk #lesbiskshow

Niki billeder jul 2021.1.jpg

Skærmbillede 2022-09-07 kl. 19.29.37.png

Skærmbillede 2022-09-07 kl. 19.34.34.png

Skærmbillede 2022-11-14 kl. 22.26.50.png

Skærmbillede 2022-11-14 kl. 22.47.16.png

Skærmbillede 2023-03-07 kl. 16.52.13.png

Skærmbillede 2023-03-07 kl. 16.50.04.png

Skærmbillede 2023-03-07 kl. 16.49.50.png

Skærmbillede 2023-03-07 kl. 16.49.39.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skønne PG piger :)

Vil i overveje om et arrangement ved middagstid kan hænge sammen med jeres andre forpligtelser. Det ville gøre det meget nemmere for os nordjyder at arrangere et “forr. møde” og flyve frem og tilbage samme dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære ThePleaser

Vi vil meget gerne lave et Pussy Party for jer skønne mænd en hverdag omkring frokost - vi har det også in mente. Men denne gang har det desværre ikke kunnet gå op. Forhåbentlig kan vi finde en dato senere på året til det ;-*

Kh. Nicole Bülow <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jakoblaursen

Kan ikke denne dato, øv! Håber den nlste udgave passer ind i min kalender

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der ikke en deltager, som vil skrive lidt om det her arrangement? Jeg synes, det ser ud som et fantastisk line-up med Minna, Alice, Nicole, men tidspunktet var heeeeelt umuligt for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
perra skrev, den 24.3.2023 at 22:50:

Der var tre søde piger, og der var en masse sex i en hyggelig atmosfære.

Din danske Girl Next Door skrev, for 10 timer siden:

@Brandsprøjten  

Der var masser af lækker sex på kryds & tværs og god stemning. 

Så er jeg da blevet overbevist.

Jeg var nemlig lidt lunken om et sådan setup kunne være noget for mig. Men efter at have læst de to fantastiske  fortællinger fra arrangementet, lyder det jo som en sand fontæne af spas.

Ikke 10 vilde heste kan holde mig væk, næste gang et sådan arrangement løber af stablen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...