Hop til indhold

På nympho.dk bliver dårlige anmeldelser slettet

Featured Replies

Skrevet
Bananas skrev, den 8.3.2023 at 18:30:

Ligesom hele den der listen på nydelser, nationaliteter, hårfarve etc etc. Helt unødvendigt.

Meget uenig, listen over services er god. De har bare gjort det for forvirrende med forskellige navne for det samme.

dhnmdst skrev, den 19.3.2023 at 17:38:

Så kan man jo tænke over hvorfor nogle GP’ere ikke ønsker reviews…

Ja, sådan er det også på nogle site i udlandet, fx det i Ungarn (som jeg ikke lige kan stave til ...) Det er jo fint, så længe man som kunde kan tage bestik af det.

Eva Nadine skrev, den 8.3.2023 at 12:40:

de tjener penge på (læserne) klikker på banner reklamerne

Eroguide tjener vel også lidt på deres annoncer?

Skrevet
Bebop skrev, den 10.4.2023 at 16:13:Eroguide tjener vel også lidt på deres annoncer?

Pt tjener eroguide ikke på annoncer, da betaling ikke virker.

• 3 weeks later...
Skrevet
dhnmdst skrev, den 7.3.2023 at 16:34:

(…)

Jeg kan tilmed ikke lave anmeldelser på nympho mere…knappen til det er væk fra min profil

Jeg synes det er ret useriøst og ihverfald noget man som sexkøber skal være opmærksom på

(…)

Nympho.dk præsenterer pigerne på en rigtig fin måde. Fine billeder, profiler etc. Jeg har aldrig forstået, hvorfor vi ikke kan linke til siden på Eroguide. Når det er sagt, så synes jeg, at trådstarters introtekst taler for sig selv (dvs. der er flere indikationer på, at vi skal være påpasselige med, hvad vi læser der – og dog) :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author

Nu har de heldigvis ændret på konceptet, nu kan pigerne vælge ingen anmeldelser eller alle anmeldelser :) 

Skrevet
dhnmdst skrev, for 8 timer siden:

Nu har de heldigvis ændret på konceptet, nu kan pigerne vælge ingen anmeldelser eller alle anmeldelser :) 

Var mere det med, at de sætter anmeldelser til undersøgelser etc. Tror dog netop, at de overordnet kan give en indikation.

Det andet ved jeg ikke :)

Skrevet
SiaUngQ skrev, den 4/12/2023 at 10:10 AM:

At present, eroguide does not earn from ads, as payment does not work.

Do you know Why it doesn t work ?

I also tried to advertise , and I can t understand Why it doesn work 

Skrevet
TheLion skrev, den 29.4.2023 at 00:12:

Jeg har aldrig forstået, hvorfor vi ikke kan linke til siden på Eroguide.

Skrevet
Bebop skrev, for 39 minutter siden:

Ja, som jeg skrev i mit oprindelige svar har jeg på den ene side aldrig forstået, hvorfor Eroguide ikke tillader, hvorfor man kan linke til nympho.dk. Omvendt som jeg også skrev ift. anmeldelser, der bliver sendt til “undersøgelser”, og som bl.a. den tråd du linker til kunne også indikere (har set den før), er der noget ved sitets troværdighed, nympho.dk, man kan stille spørgsmålstegn ved.

Så må man jo se på, hvad der mon sker i fremtiden, men det er ikke noget, at jeg vil blande mig i :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
TheLion skrev, for 53 minutter siden:

(har set den før), 

Så giver det ingen mening at skrive, at du aldrig har forstået det, for der er ikke mere at forstå, når begrundelsen er givet og du kender den. Når du som regel er så perfektionistisk, at du skriver nye indlæg for at rette banale tastefejl i dine egne gamle indlæg, så undrer det mig, at du formulerer dig så sløset.

Det andet du skriver er irrelevant for min kommentar, da det handler om hvad der foregår på Nympho.

Skrevet
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Så giver det ingen mening at skrive, at du aldrig har forstået det, for der er ikke mere at forstå, når begrundelsen er givet og du kender den. Når du som regel er så perfektionistisk, at du skriver nye indlæg for at rette banale tastefejl i dine egne gamle indlæg, så undrer det mig, at du formulerer dig så sløset.

(…)

Tak for din kommentar. Det står dig frit for at sige, at du synes, at jeg er perfektionistisk og sløset (i hvert fald sløset her).

Jeg tænker, at du har forstået, hvad jeg har skrevet, og at du godt ved, at det du skriver nu er utrolig søgt?

Med den allerstørste respekt, for jeg synes, at du typisk stiller gode sprøgsmål.

God dag :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
dhnmdst skrev, den 29.4.2023 at 00:59:

Fra vælger man anmeldelser, fremstår man useriøs i min verden, men det er sitet der bestemmer den slags

Mener ikke man kan ikke frabede sig anmeldelser. Det er noget man har ret til når man betaler for en ydelse, i ytringsfrihedens navn

Jeg har intet at bruge nympho.dk til 

• 2 months later...
Skrevet
AgentLeman skrev, den 8.4.2023 at 03:10:

jeg har set flere anmeldelser , kommentare og andre indlæg blive fjernet fra siden . er ret sikker på de på egen hånd sletter alt der på nogen måde kan forstås negativt om pigen . selv uskyldige kommentare om hvorfor pigen ikke svare på sms bliver fjernet . det er ikke i orden

Nu ved jeg godt, at jeg genoptager en tråd af ældre dato, men jeg opdagede her for nylig som en lille krølle på historien, at pigerne faktisk også kan rate en anmelder/klient. Det er at give “gentleman-stjerner”. Det andet med at stort set alle piger får 4-5 stjerner som f.eks. @… And Justice for All påpeger er så en anden historie. Nogen af pigerne bruger stjernerne meget fint som f.eks. sweet Jenny. Men det taler igen ikke ligefrem for troværdigheden af anmeldelserne – jeg vil dog stadig netop påpege, at nympho.dk kan noget andet end f.eks. Eroguide med pæne billeder, flot layout etc. :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

@TheLion det sjove er at efter denne tråd blev oprettet har nympho ændret i deres anmeldelsessystem med flere ting . om timingen er tilfældig ved jeg ikke , men i det mindste sker der noget

som du selv påpeger så er der en gentlemanscore . tænker denne er uvæsentlig , piger der får 5 stjerner giver 5 stjerner tilbage . det burde være ligesom airbnb hvor man ikke kan se hinandens score indtil begge har stemt

men det væsentlige er at nympho er begyndt at review anmeldelser og markere dem som fake eller not helpful osv . man kan så stadig læse dem men med den advarsel . synes det er rigtig fedt .

hjemmesiden er fantastisk men nympho agere dog stadig kun i pigernes interesse . jeg har derfor stadig ikke tillid til deres anmeldelser eller pointsystem men det kan jo være at de med disse tiltag vinder mig over

Skrevet
Jessy skrev, den 29.4.2023 at 14:35:

Do you know Why it doesn t work ?

I also tried to advertise , and I can t understand Why it doesn work 

In another thread others have explained that its primarly Visa cards not working because the Visa company doesnt want to support sexbyuing sites. While payment with Mastercard. should work. 

Skrevet

Jeg havde en oplevelse hvor jeg havde skrevet mindre positivt omkring Nympho herinde hvor jeg derefter blev kontaktet af ejeren eller noget lignende fra Nympho via SMS.. Det var altså liiiidt mærkeligt og måske egentlig også mindre behageligt.. Det har nok noget at gøre med at der er sket et knæk i kommunikationsmåden som gør det kommer ind på ens privatsfære.. 

Screenshot_20230727_115805_com.google.android_apps.messaging_edit_1045568257744624.thumb.jpg.77cf9c2d1e2f7ce5239c509010901945.jpgScreenshot_20230727_115825_com.google.android_apps.messaging_edit_1045582632515455.thumb.jpg.a9391ff5b62c260576b9b7b103d9bb36.jpg

Skrevet
AgentLeman skrev, for 8 timer siden:

@TheLion det sjove er at efter denne tråd blev oprettet har nympho ændret i deres anmeldelsessystem med flere ting . om timingen er tilfældig ved jeg ikke , men i det mindste sker der noget

(…)

Ja, der er sket lidt. Som trådstarter skrev:

dhnmdst skrev, den 29.4.2023 at 00:59:

Men det er stadig netop ikke helt perfekt og anmeldelser kan så vidt jeg ved netop stadig blive sendt til “undersøgelser”.

Som du også skriver til sidst:

(…)

hjemmesiden er fantastisk men nympho agere dog stadig kun i pigernes interesse . jeg har derfor stadig ikke tillid til deres anmeldelser eller pointsystem men det kan jo være at de med disse tiltag vinder mig over

Og der er jeg ikke helt uenig. Anmeldelserne har ikke af førnævnte årsager helt nok troværdighed. Det er nok et fundamentalt vedblivende problem, selvom der har været positive tiltag. Selvfølgelig kan man også altid diskutere anmeldelsernes kvalitet på Eroguide. Men hjemmesiden er netop super flot, og jeg synes, at pigerne netop bliver præsenteret på en super fin måde, hvilket jeg netop også synes er det positive.

(…)

som du selv påpeger så er der en gentlemanscore . tænker denne er uvæsentlig , piger der får 5 stjerner giver 5 stjerner tilbage . det burde være ligesom airbnb hvor man ikke kan se hinandens score indtil begge har stemt

(…)

Haha ja, det kunne man også. Ligesom på Airbnb. Men altså at læse anmeldelser med “advarsler” fordi de f.eks. måske var for kritiske etc. Jeg ved det stadig ikke helt. Men jeg synes da at vi skal begynde at uddele nogen gentleman-stjerner. En til trådstarter for en fin tråd og en til dig…

JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg havde en oplevelse hvor jeg havde skrevet mindre positivt omkring Nympho herinde hvor jeg derefter blev kontaktet af ejeren eller noget lignende fra Nympho via SMS.. Det var altså liiiidt mærkeligt og måske egentlig også mindre behageligt.. Det har nok noget at gøre med at der er sket et knæk i kommunikationsmåden som gør det kommer ind på ens privatsfære.. 

(…)

Det har jeg godt nok aldrig hørt om før, men det ligger måske lidt i forlængelse af når anmeldelser bliver sendt til “undersøgelse”. Noget virker lidt mærkeligt. Men altså som sagt hjemmesiden ser super fin ud og er netop anvendelig på andre punkter :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 19 timer siden:

anmeldelser kan så vidt jeg ved netop stadig blive sendt til “undersøgelser”.

Det kan de jo altså også på eroguide. Det er bare hyppigere de positive, der slettes her. Men enkelte chikaneanmeldelser er også fjernet (jeg taler pba kendskab til Sjælland og ikke andre landsdelsfora).

Redigeret af Bebop

Skrevet
Bebop skrev, for 7 timer siden:

Det kan de jo altså også på eroguide. Det er bare hyppigere de positive, der slettes her. Men enkelte chikaneanmeldelser er også fjernet (jeg taler pba kendskab til Sjælland og ikke andre landsdelsfora).

Hmm… ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg tror i princippet, at både positive og negative anmeldelser vil kunne blive slettet på Eroguide som så meget andet indhold. Om det er mest af det positive eller negative ved jeg ikke. Jeg tror dog ikke, at de decideret bliver sendt til “undersøgelse” af sitet ligesom på nympho.dk. Der er det typisk bare brugerne, der rapporterer det. Evt. skriver lidt i en kommentar? :)

Skrevet
TheLion skrev, for 17 timer siden:

ret mig hvis jeg tager fejl. Jeg tror i princippet, at både positive og negative anmeldelser vil kunne blive slettet

Du tager fejl, for det var hvad jeg skrev, jf "hyppigere".

TheLion skrev, for 17 timer siden:

Jeg tror dog ikke, at de decideret bliver sendt til “undersøgelse” af sitet

Hvorfra ved du at (negative) anmeldelser på Nympho bliver sendt til undersøgelse af "sitet"? Der står noget andet i det @Annika.Sofia.A skriver i denne tråd.

Ingen har påstået det sker på eroguide, hvilket ville kræve en ai-sprogmodel, da der intet stjernesystem er, så det du ikke tror, modsiger nul andre deltagere i diskussionen, men du implicerer med din formulering, at nogen skulle have skrevet noget i den retning. Prøv at lade være med at indføre stråmænd, det er trættende at skulle rette.

Skrevet
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Du tager fejl, for det var hvad jeg skrev, jf "hyppigere".

(…)

Jeg har skrevet, at der både kan forekomme overdrevet negative og positive anmeldelser på Eroguide, som begge kan blive slettet, men det typisk foregår ved at brugere enten sletter dem eller rapportere dem.

Igen det virker måske lidt søgt at sidde og lede efter små detaljer på den måde som et ord som “hyppigere” (jeg vil slet ikke gøre mig klog på, hvad der forekommer hyppigst) i forhold til en god diskussion med udtryk som “du tager fejl”?

(…)

Hvorfra ved du at (negative) anmeldelser på Nympho bliver sendt til undersøgelse af "sitet"? Der står noget andet i det @Annika.Sofia.A skriver i denne tråd.

(…)

Det er en kendt sag, at de bliver sendt til “undersøgelse” på nympho.dk. Andre har også kommenteret på det tidligere i tråden. @Annika.Sofia.A er for øvrigt en GP der har meget fine anmeldelser og generelt siger fine ting.

(…)

Ingen har påstået det sker på eroguide, hvilket ville kræve en ai-sprogmodel, da der intet stjernesystem er, så det du ikke tror, modsiger nul andre deltagere i diskussionen, men du implicerer med din formulering, at nogen skulle have skrevet noget i den retning. Prøv at lade være med at indføre stråmænd, det er trættende at skulle rette.

Jeg er dels ikke sikker på, at det du skriver giver mening i forhold til noget, der er blevet diskuteret i tråden. Igen det virker lidt søgt. Der kan netop forekomme både overdrevet positive og negative anmeldelser på sitet, der netop typisk vil blive enten rapporteret eller kommenteret på af brugere.

Derudover tror jeg vitterligt, at det bedste jeg kan gøre her er at ønske dig en god dag. Det plejer at være lidt mere relevante spørgsmål/kommentarer, der kommer fra dig, da jeg ved, at du plejer at være en af de skarpe debattører herinde? :)

Redigeret af TheLion

• 3 weeks later...
Skrevet

* For øvrigt for god ordens skyld og så det ikke opstår misforståelser: I forhold til en af mine ovenstående kommentarer, hvor jeg lavede en joke med at uddele gentleman-stjerner til f.eks. trådstarter og en anden bruger. Det var en joke omkring gentleman-stjerne-ideen på nympho.dk og havde intet at gøre med de to specifikke medlemmer :)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.