ANALyst 72 Skrevet 7. Marts, 2023 Egentlig havde jeg en tid i dag til fysiurgisk massage, men min sædvanlige massør er blevet syg, og siden det er flere år siden at jeg sidst har været til thaimassage, tænkte jeg at jeg godt kunne bruge formiddagen på at prøve et sted i Randers. Mit valg faldt på Jiramon. https://annoncelight.dk/showad/290201 Stedet er jo efterhånden blevet anmeldt flere gange, men jeg vil alligevel også gerne lige skrive et par ord. Jeg blev masseret af Lun, som jeg tror er ejeren af stedet og det var en ganske fin massage. Hun spurgt hvor jeg havde ondt, og tog sig godt af de områder jeg angav. Fin og rolig uden noget hastværk, som man jo desværre må læse om en gang i mellem. Det blev ikke til mere end massagen. Hun strejfede godt nok lillemanden et par gange, men det var også det. Hun lagde ikke op til mere og jeg spurgte heller ikke. Det passede mig fint. Så hvis man leder efter en god thaimassage, kan stedet klart anbefales. Ud fra andre tråd kan man vist også få mere her, hvis man er til det. Men som sagt, kan der også fint nøjes bare med massagen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 7. Marts, 2023 Det er altid et hint -hvis de strejfer lille mand -så kan man få mere. De helt grønne steder -er eksperter i at ungå de erogene zoner... -efter min mening overdriver nogen så også ved at stoppe midt på lårne og til lænden -og de går helt uden om bryst og maven og hofter. Så tit har jeg oplevet man får en meget bedre massage i alle kroge af kroppen -ved dem der tilbyder ekstra. Jeg gør en i mellem som dig -nøjes med massagen... -det kan så virke som om de virkelig gør sig mere umag... Også næste gang man kommer;-) Hvis man så får ekstra en gang gider de ikke rigtig massagen...ggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 7. Marts, 2023 Møffe skrev, for 2 timer siden: Det er altid et hint -hvis de strejfer lille mand -så kan man få mere. Det er jeg ikke helt enig i. Jeg har flere gange fået massage hvor de har strejfet lillemanden adskillige gange uden der har været ekstra. Benet slutter jo først helt oppe under løgposen. Men drejer de hånden og lader den glide ned over lillemanden så er det et godt signal om at der er mere eller hvis de kører overdrevet meget i området for at fremprovokere en reaktion ... ANALyst skrev, for 3 timer siden: Jeg blev masseret af Lun, som jeg tror er ejeren af stedet og det var en ganske fin massage. Lun er ejeren af stedet. Man kan godt få mere ved hende men hun tager sig også meget godt betalt for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 7. Marts, 2023 Vi behøver heller ikke være enig du har dine erfaringer, og jeg har mine-;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg