Hop til indhold
Snadremanden

Casualwoman, 39, Egtved.

Recommended Posts

Ja, hun bor godt nok i Kolding, men …  https://sugardaters.com/da/profile/KVzk8rE_Rq

Mere hysterisk kæ….. skal man godt nok lede længe efter!!!:blink:  Alt hvad man skriver bliver misforstået 120%. Hun lægger selv ud med ikke at tale direkte om visse ting og siger at hun har det bedst med det på den måde. Ironi går fuldstændig hen over hovedet på hende og man får derefter den ene sviner efter den anden.

Men okay, kan man ikke få nok hys fra hende derhjemme, eller er der en lille smule masochist i en, kan man da prøve at skrive til hende. Er sikker på hun nok skal give fuld valuta for pengene! Ja, man behøver såmænd ikke engang at betale hende for det, det kommer helt af sig selv!:D

Hun må virkelig savne en at skændes med …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Miller223 skrev, den 7.3.2023 at 12:11:

denne er ny for mig: 'Efter dårligere erfaringer tager jeg ikke på kemimøder.'

 

:wacko:

tja, Har mødt en som gik fra 7 kemimøder i træk. Det var ikke dem på fotoet, alder vægt og det de havde fortalt om dem selv var forkert. Nogle var fulde eller påvirkede
'så det kan da ske

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 22 minutter siden:

tja, Har mødt en som gik fra 7 kemimøder i træk. Det var ikke dem på fotoet, alder vægt og det de havde fortalt om dem selv var forkert. Nogle var fulde eller påvirkede
'så det kan da ske

det er vel netop derfor man tager et kemimøde, hellere finde ud af det der, end på et rigtigt møde?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Miller223 skrev, for 25 minutter siden:

det er vel netop derfor man tager et kemimøde, hellere finde ud af det der, end på et rigtigt møde?

 

jo og derfor man kan blive træt af det og spilde ens tid: Der er jo andre måder, snap f eks , hvor man kan verificere at man er den man er, sende et nummer som kan gogles, det vil mange proer have for netop ikke at blive overraskede . Og sikkert også skype snak o m a , hvis man ikke vil spilde ens tid
En jeg så, var på to, ikke betalte kemimøder, og endte i en hotelsuite, med spa med fyren, Da hun ville gå fik hun halvdelen af pengene, men først da hun var hjemme og ingen på stedet
jo der er "søde" psykopater på den side, som kører mange slags spil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

Og så er det jo heller ikke, som jeg har hørt fra flere, så fedt. At møde en 20 år ældre og 20 kg tungere mand som ikke ligner fotoet og arbejdstøjet afslører han ikke er direktør i et større internationalt firma. Og så sige pænt, at det nok ikke bliver til noget imellem os to. Og få en højtråbende sviner at sådan en lille luder skal ikke komme her, hvorefter han truende og vredt går, fra regningen ) som pigen så hænger på
Jeg mener hvorfor være så negativ og skeptisk, hvad med at prøve at forstå hvad der kan ligge bag ved en sådan udtalelse
og nej det er ikke noget jeg finder på den historie, har hørt endda flere sådanne

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 5 timer siden:

Og så er det jo heller ikke, som jeg har hørt fra flere, så fedt. At møde en 20 år ældre og 20 kg tungere mand som ikke ligner fotoet og arbejdstøjet afslører han ikke er direktør i et større internationalt firma. Og så sige pænt, at det nok ikke bliver til noget imellem os to. Og få en højtråbende sviner at sådan en lille luder skal ikke komme her, hvorefter han truende og vredt går, fra regningen ) som pigen så hænger på
Jeg mener hvorfor være så negativ og skeptisk, hvad med at prøve at forstå hvad der kan ligge bag ved en sådan udtalelse
og nej det er ikke noget jeg finder på den historie, har hørt endda flere sådanne

Hvordan kan du tro på hvad pigerne fortæller dig? Du tror jo mere på hvad pigerne fortæller dig, end noget andet.. de r jo fulde af lort,. Sjovt nok du bare æder alt hvad de siger.. og tror på det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Miller223 skrev, for 3 timer siden:

det er nok mig der er gammeldags: foretrækker kemimøde på cafe fremfor cyber.

Men vhor tit får du sådan en aftale, jeg mødes hos mig selv, og har sagt nej til 5 nok 6 der. fordi det ikke var kemi tiltrækning udsseende osv . Så har de fået til transport hjem. Enkelte har jeg kørt direkte til nærmeste station, når jeg har hentet dem og der slet ikke var noget i luften de første 15 min efter afhentning
Men min pointe er nok mere at prøve at se det fra den andens side også. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

jeg har blokeret en bruger herinde, når folk er fulde af l.... og har 10 anmeldelser af møder der går galt eller ikke bliver til noget . siger jeg bare nej tak til at deltage i svineriet af andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Snadremanden skrev, den 7.3.2023 at 09:48:

Ja, hun bor godt nok i Kolding, men …  https://sugardaters.com/da/profile/KVzk8rE_Rq

Mere hysterisk kæ….. skal man godt nok lede længe efter!!!:blink:  Alt hvad man skriver bliver misforstået 120%. Hun lægger selv ud med ikke at tale direkte om visse ting og siger at hun har det bedst med det på den måde. Ironi går fuldstændig hen over hovedet på hende og man får derefter den ene sviner efter den anden.

Men okay, kan man ikke få nok hys fra hende derhjemme, eller er der en lille smule masochist i en, kan man da prøve at skrive til hende. Er sikker på hun nok skal give fuld valuta for pengene! Ja, man behøver såmænd ikke engang at betale hende for det, det kommer helt af sig selv!:D

Hun må virkelig savne en at skændes med …

hun er super sød og åben at tale med, nem at tale med
god dag, du må have kommet helt forkert afsted med hende. sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 2 timer siden:

hun er super sød og åben at tale med, nem at tale med
god dag, du må have kommet helt forkert afsted med hende. sød pige

Ja, det var så overhovedet ikke min oplevelse med hende! Jo, i starten … Men har du prøvet at være den mindste smule uenig med hende, eller forsøgt dig med ironi? Den slags flyver lige hen over hovedet på hende! 
Selv om ironien var tykt understreget bl.a med diverse smileys, fløj hun omgående i flint over det. 
Som eksempel; påpegede jeg (på snap) at hun havde været på sd uden at læse min besked. Dertil svarede hun at det havde hun i hvert fald ikke og at det aldrig kunne falde hende ind ikke at læse min besked. Jeg svarede, med let skjult ironi og fyldt med blinke-smileys: “ jo du var da”. Så skal jeg ellers love for at lavinen rullede! At; “jeg skulle ikke bestemme hvornår hun havde været på”, at; “jeg havde en sygelig trang til at ville bestemme og styre alt og hun havde påpeget 4 gange at jeg kværulerede”. Øhh, nå dame, du forstår så åbenbart ikke at føre en helt almindelig samtale, i hvert fald ikke på skrift!

Jamen så held og lykke med foretagendet, håber da du har mere succes med kvindemennesket end jeg havde. I min terminologi fremstår hun i hvert fald som skingrende sindssyg, med alt det lort hun lukkede ud …

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Snadremanden skrev, for 3 timer siden:

Ja, det var så overhovedet ikke min oplevelse med hende! Jo, i starten … Men har du prøvet at være den mindste smule uenig med hende, eller forsøgt dig med ironi? Den slags flyver lige hen over hovedet på hende! 
Selv om ironien var tykt understreget bl.a med diverse smileys, fløj hun omgående i flint over det. 
Som eksempel; påpegede jeg (på snap) at hun havde været på sd uden at læse min besked. Dertil svarede hun at det havde hun i hvert fald ikke og at det aldrig kunne falde hende ind ikke at læse min besked. Jeg svarede, med let skjult ironi og fyldt med blinke-smileys: “ jo du var da”. Så skal jeg ellers love for at lavinen rullede! At; “jeg skulle ikke bestemme hvornår hun havde været på”, at; “jeg havde en sygelig trang til at ville bestemme og styre alt og hun havde påpeget 4 gange at jeg kværulerede”. Øhh, nå dame, du forstår så åbenbart ikke at føre en helt almindelig samtale, i hvert fald ikke på skrift!

Jamen så held og lykke med foretagendet, håber da du har mere succes med kvindemennesket end jeg havde. I min terminologi fremstår hun i hvert fald som skingrende sindssyg, med alt det lort hun lukkede ud …

vi var ikke enige og selv der var hun sød og undskyldende ???
du må nok se i øjnene at din dobbelttydige ironi med modsatrettede smileys ikke er en særlig god måde at kommunikere på. Det er klart at en overlegen smarthed som det ikke virker fremmende
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 49 minutter siden:

vi var ikke enige og selv der var hun sød og undskyldende ???
du må nok se i øjnene at din dobbelttydige ironi med modsatrettede smileys ikke er en særlig god måde at kommunikere på. Det er klart at en overlegen smarthed som det ikke virker fremmende
 

Dobbelttydig ironi med modsatrettede smileys?!? Undskyld, jeg var ikke klar over du var en del af den samtale jeg havde med hende, siden du så skråsikkert kan udtale dig om det. Der var nu ikke så meget at tage fejl af, men så er det jo godt at du kan tydeliggøre din opfattelse så smukt! 
Men noget er jeg da efterhånden blevet klar over; du har åbenbart en umådelig trang til at virke ret så selvfed og belærende over for andre … (hvor er bræk-smileyen når man skal bruge den …)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Snadremanden skrev, for 3 timer siden:

Dobbelttydig ironi med modsatrettede smileys?!? Undskyld, jeg var ikke klar over du var en del af den samtale jeg havde med hende, siden du så skråsikkert kan udtale dig om det. Der var nu ikke så meget at tage fejl af, men så er det jo godt at du kan tydeliggøre din opfattelse så smukt! 
Men noget er jeg da efterhånden blevet klar over; du har åbenbart en umådelig trang til at virke ret så selvfed og belærende over for andre … (hvor er bræk-smileyen når man skal bruge den …)

tak fordi du så hurtigt bekræftiger min pointe

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 32 minutter siden:

tak fordi du så hurtigt bekræftiger min pointe

Måske i din forunderlige verden … Her til kan jeg vist kun sige lige over! :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...