Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Den rejsende skrev, for 7 minutter siden:

Følger lige med her

Det kan du sagtens gøre uden at delagtiggøre resten af medlemmerne, oppe i højre hjørne er der en lille knap der hedder "følg dette"......-_-

Skrevet

Yep. Har jo været forbi. Sød nok pige, men meget almindeligt at se på.... 6 på en 10 skala efter min mening. Fik ikke fuld tid da vi var færdige med sexen efter en halv time. Middelmådig massage. Så det bliver ikke en gentagelse herfra. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Smag og behag er jo individuelt, men jeg syntes hun er en køn pige. Billederne er retvisende så man kan jo dømme ud fra dem om det er noget for en.

Jeg kommer ikke rigtigt for massagen så jeg betragter det bare som forspil.

Jeg fik et godt knald i dag og gik glad derfra. 

Hendes kys var lidt forsigtige, men hun virkede oprigtigt tændt. Jeg kan normalt holde længe men jeg kom ret hurtigt idag.

Så jeg kommer gerne igen.

K

• 3 weeks later...
Skrevet

Hun er helt sikkert petit. Hun er også ret ung!

Jeg har besøgt hende en gang mere og det levede ikke helt op til første gang. Det var ok, men hun var ikke så tændt og meget mere forsigtig.

K

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.