Hop til indhold

Recommended Posts

Gode parkeringsforhold. På den anden side af vejen almindelige huse, familier går tur med deres barnevogn. 

Ældre Thai lukkede mig ind, kom ind i et mørkt rum, det kan jeg godt lide. Svært at gætte alderem, jeg er selv 58, så...

Startede med benene, det er da vist ikke traditionelt, fik mine ben spredt mere og mere...med det som jeg kalder behagelig indsmøring af olie. Tænkte imens, får jeg det nogensinde af igen? men senere masserede hun mig med et håndklæde på kroppen. Smart nok. 

Lige så snart jeg "vendom" så blev der gået til inderlårene og storebror, som hun kaldte lillemand og jeg kunne ikke sige nej til HJ. HUn forsøgte at få det overstået hurtigt, men jeg holdt lidt igen, pillede lidt på hende..men måtte kapitulere. Jeg kunne også vælge FP, men afslog. 

Var det pengene værd? puha det ved jeg sgu ikke, det er blevet dyrere at gå til Thai Massage :-)  Der blev ikke gået hårdt til musklerne og led, det er jo sådan set behageligt nok, meen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med om du bad om at få hårdere massage hvis du synes at den var for blid.Er er ikke forbudt at spørge om. Jeg selv får den massage jeg beder om på dagen. Så åben spalten de snakker dansk!! Med Venlig hilsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker 61 skrev, den 7.3.2023 at 09:59:

Hvad med om du bad om at få hårdere massage hvis du synes at den var for blid.Er er ikke forbudt at spørge om. Jeg selv får den massage jeg beder om på dagen. Så åben spalten de snakker dansk!! Med Venlig hilsen 

Vi kan jo ikke alle være lige som dig :-) og en del af gamet for mig, er ikke at vide hvad der kommer, vil hellere blive overrasket end så meget andet, jeg havde da heller ikke planlagt at det skulle ende med HJ...sådan er vi så forskellige, heldigvis da. Så jeg lukker spalten, som du så smukt kalder den!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
trucker 61 skrev, den 7.3.2023 at 09:59:

Hvad med om du bad om at få hårdere massage hvis du synes at den var for blid.Er er ikke forbudt at spørge om. Jeg selv får den massage jeg beder om på dagen. Så åben spalten de snakker dansk!! Med Venlig hilsen 

De 2 gange jeg har været forbi -har jeg bedt om hård massage -det fik jeg ikke ingen af gangene... -men det var ligesom noget helt andet for øje begge gange... -Det havde jeg ikke bedt om, men når nu det ikke kunne være anderledes -så var det ret sjovt alligevel;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...