Hop til indhold
Gæst

Milf på Fyn?

Recommended Posts

Gæst

Forslag til Milf på Fyn, skal være mellem ca. 35-50 år.

Hun skal have et flot ansigt med smukke øjne, virkeligt et krav, kan bedre gå på kompromis med kroppen, dog ikke +80 kg. Skal være privat ikke klinik, skal være Dansk og lidt mere end alm. husmor sex.

Nogen forslag???

Er lidt træt af at køre 1,5t hver vej for at besøge min favorit pige i Midtjylland , Fyn virker efterhånden som et u-land inden for glædespiger, vi mangler en rigtig "julegodte" :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lulu har jeg været i skriftlig kontakt med, hun virker sød, er dog svær at få en aftale med, de dage hun har kunnet har ikke passet i min kalender, desværre.

Dog lidt træls at hun ikke har billeder på sin profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lulu er en rigtig fræk og lækker milf! Havde fornøjelsen af hende for ca. 2 år siden og hun var en af de bedste jeg har prøvet :-) Super lækker krop, hvis du er til små bryster og en gude lækker røv. Meget stram fisse og så sutter hun virkelig godt. Havde fornøjelsen af en 69'er med hende inden jeg tog hende bagfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fantastisk kvinde og meget smuk.

har besøgt henne et par gange og man føler sig virkeligt godt modtaget.

Rigtig lækker røv og hun sutter som en drøm..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...