Hop til indhold

SBs på snapchat?

Featured Replies

Skrevet

Hvordan finder man piger på snapchat? Det virker til mange bruger det, men er der noget system i tags eller profilnavne etc / nogen måde at finde piger på snap som gerne vil have sugar eller bare mødes uforpligtende?

Eller sidder sugardaters.com på hele markedet?

Skrevet

Rent svindel det hele. 

se mit indlæg unger anmeldelser af SB

Skrevet

Jeg har kun mødt en der var ægte.

Langt de fleste er svindlere der beder om forud betaling. Gør det ikke. Du kan være helt sikker på at du kun bliver fattigere, uden at få noget ud af det.

Og ellers prøver de at lokke dig til tilmelde dig div. tvivlsomme hjemmesider, hvor det koster hver gang du skriver til "pigen".

Skrevet
Jan skrev, for 21 timer siden:

Jeg har kun mødt en der var ægte.

Langt de fleste er svindlere der beder om forud betaling. Gør det ikke. Du kan være helt sikker på at du kun bliver fattigere, uden at få noget ud af det.

Og ellers prøver de at lokke dig til tilmelde dig div. tvivlsomme hjemmesider, hvor det koster hver gang du skriver til "pigen".

Trådstarter spørger om råd til, hvordan man finder piger på snap, hvilket du slet ikke adresserer. 

Skrevet

Jeg bruger snap enormt meget..Både til salg af billeder og klip men også opsætning af møder..

Hvis en tilføjer mig, så vil der dukke andre op som venne forslag og de fleste der vil så være sælge profiler. Men hvor vidt om de andre er fake ved jeg så ikke, kan kun svare for mig selv:x

• 4 weeks later...
Skrevet

Men der er ikke rigtigt noget svar på TS spørgsmål.

Er det nogen, der har erfaringer med hvad man skal søge på for at finde emnerne?

@Frodige Misser hvordan finder man en profil som din, hvis man ikke lige kender dig i forvejen?

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 22 minutter siden:

Samme indlæg i to tråde, og du genopliver denne selvom der er svar i den anden, nyere hvor du også spørger:

Skrevet
OldGentlemann skrev, den 10.4.2023 at 11:53:

Er det nogen, der har erfaringer med hvad man skal søge på for at finde emnerne?

@Frodige Misser hvordan finder man en profil som din, hvis man ikke lige kender dig i forvejen?

Min snap ligger for eksempel i min annonce tekst på AL. 
Der kan du evt også bruge søgeord på AL, altså skriv Snap i søge felt og så dukker de annoncer op hvor der er skrevet en snap til. Og en som mig, deler ofte de bekenskaber der også er i branchen, på min snap og sådan kan det løbe. 
Er selvfølgelig også heldig at min snap ikke er lukket ned i de år jeg har haft den❤️

Skrevet

Jeg fandt en på snap, som meget hurtigt ville have mig over på facebook, hvor hun kunne sende større videoer og hvor jeg nemmere kunne gemme dem.
Hun er nu min faste SB og en nær fortrolig, som jeg kan dele alt med. Jeg har desværre ikke mødt hende endnu, da hun bor i den anden ende af landet, men vi er så småt i gang med at planlægge.

Der er et par stykker mere, som har kørt de på den måde, men 1000 gange flere som scammer og bare forsøger at sælge billeder, de har fundet på nettet, eller i værre tilfælde lokker med et møde, som de vil have forudbetaling for.

Min procedure for at finde dem var at søge på f.eks. sugarbabe og tilføje dem der var danske. En del af dem hjælper hinanden ved at dele link til profiler. Dem tilføjer man så også. Snap laver nogle forslag til andre man kan følge og dem snupper man selvfølgelig også. Og så følger man historier og indleder et par samtaler og engang imellem dukker der en op, som ikke ligner en scammer. Og i en lille procentdel af de tilfælde kan man være heldig, at det rent faktisk er en pige - og ikke en fedladen fyr ved navn Kenneth, som sidder i sin mors kælder og forsøger at score penge til pot.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.