mor26 146 Skrevet 8. December, 2013 Hejsa alle i dejlige mænd. Jeg undskylder med det samme hvis det ikke er ifølge reglerne, men tænkte det var nemmere og hurtigere:) Jeg har været væk fra EG i noget tid nu(ca8 dages tid) og ingen har fået en tilbagemelding. Jeg stod jo og skulle flytte som nogle af jer nok ved. Desværre blev min krop stresset/udkørt af for meget overlast og uden mad og drikke dur helten jo ikke;) det resulterede desværre i en dehydrering og måtte mig nogle dage på sygehuset. Derfor har jeg ikke været i stand til eller haft mulighed for at svare på beskeder og beklager enormt de 'næsten'-aftaler, der blev brudt. Jeg er nærmest næsten på toppen igen og meget snart klar til at møde jer igen. Og nu foregår det privat hos mig:) Håber i kan "tilgive" mig for mit fravær;) Knus mor26:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 8. December, 2013 Velkommen tilbage og godt at hører du er ovenpå igen. Mvh Maxxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vejlem 0 Skrevet 8. December, 2013 Jeg har læst meget godt om dig, så jeg glæder mig rigtig meget til at møde dig. Forhåbentlig får jeg snart lejlighed til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 8. December, 2013 Godt at høre du er på toppen igen, pas godt på dig selv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. December, 2013 Pyha dehydrering ligefrem Godt at du er blevet frisk igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 230 Skrevet 9. December, 2013 Jammen bette pus da. Håber du snart bliver klar til at modtage igen. Jeg har endnu ikke haft muligheden for at besøge dig men pungen er ved at være overfyldt så noget skal der snart ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 11. December, 2013 Jamen bamsefyr dog:) bliver helt rød i kinderne:) Du er velkommen til at skrive pm:) Til resten af jer: tusind tak for beskederne. Jeg er så frisk igen og klar til sjov:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. December, 2013 Hejsa alle i dejlige mænd. Jeg undskylder med det samme hvis det ikke er ifølge reglerne, men tænkte det var nemmere og hurtigere:) Jeg har været væk fra EG i noget tid nu(ca8 dages tid) og ingen har fået en tilbagemelding. Jeg stod jo og skulle flytte som nogle af jer nok ved. Desværre blev min krop stresset/udkørt af for meget overlast og uden mad og drikke dur helten jo ikke;) det resulterede desværre i en dehydrering og måtte mig nogle dage på sygehuset. Derfor har jeg ikke været i stand til eller haft mulighed for at svare på beskeder og beklager enormt de 'næsten'-aftaler, der blev brudt. Jeg er nærmest næsten på toppen igen og meget snart klar til at møde jer igen. Og nu foregår det privat hos mig:) Håber i kan "tilgive" mig for mit fravær;) Knus mor26:) Hej med dig, jeg har prøvet at kontakte dig for et stykke tid siden....Måske vi kunne finde ud af noget sjovt sammen Du kan finde mig under (din elsker) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg