Lille-per 38 Skrevet 4. Marts, 2023 Så var det min tur til at være sammen men en TS. Jeg valgte Maria til at være min debut. Nem at snakke med. Fint engelsk og fransk som jeg kan hun er fra Spanien. Hun sagde hun ville gi en god tur med mig som aktiv og det gjorde hun fint. Bagefter snakkede vi sammen om hende , hendes om rejsene liv. Vejle- Horsens- Randers- ferie Madrid - osv Hun er sød. Gode bryster fin pik og nosser som jeg masserede lidt for at prøve Jeg er på en personlig rejse i min sexualitet ,,,, prøver alle muligheder en pige-2 piger samtidig. Små. Store alle mulige. Idag fandt jeg ud af at jeg ikke tænder på TS. Jeg kan kun anbefale Maria. Ligge link ind kan jeg ikke finde ud af. I finder hende nok 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 4. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/361210 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 49 Skrevet 6. Marts, 2023 Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 95 Skrevet 6. Marts, 2023 Lille-per skrev, den 4.3.2023 at 21:05: Så var det min tur til at være sammen men en TS. Jeg valgte Maria til at være min debut. Nem at snakke med. Fint engelsk og fransk som jeg kan hun er fra Spanien. Hun sagde hun ville gi en god tur med mig som aktiv og det gjorde hun fint. Bagefter snakkede vi sammen om hende , hendes om rejsene liv. Vejle- Horsens- Randers- ferie Madrid - osv Hun er sød. Gode bryster fin pik og nosser som jeg masserede lidt for at prøve Jeg er på en personlig rejse i min sexualitet ,,,, prøver alle muligheder en pige-2 piger samtidig. Små. Store alle mulige. Idag fandt jeg ud af at jeg ikke tænder på TS. Jeg kan kun anbefale Maria. Ligge link ind kan jeg ikke finde ud af. I finder hende nok Taler hun engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 15. Marts, 2023 Ja super engelsk. Fransk og spansk. Står også i annoncen dengang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lille-per 38 Skrevet 17. Marts, 2023 midtjyden skrev, den 6.3.2023 at 16:23: Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min? Hej. Jeg rørte ikke så meget. Det var ikke hendes pik jeg var interesseret i. Hun var vist alm i størelse 15-18 cm. Vi sammenlignede ikke :):):) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 19. Marts, 2023 midtjyden skrev, den 6.3.2023 at 16:23: Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min? du trror ikke du kan nøjes med at købe 5 minutter... kom nu ind i kampen.. en evtt. anmeldelse af så kort er besøg vil jeg tillade mig at betragte som useriøs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 7. Oktober, 2023 Hejsa Er der nogen som har besøgt denne skønhed fornyelig og evt fortælle lidt mere om din oplevelse.. Kan se hun er i Aalborg i disse dage. Hun ser ellers fræk og lækker ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg