Hop til indhold
Lille-per

Sexy and young trans Maria. Vejle

Recommended Posts

Så var det min tur til at være sammen men en TS.  Jeg valgte Maria til at være min debut.   Nem at snakke med. Fint engelsk og fransk som jeg kan  hun er fra Spanien. Hun sagde hun ville gi en god tur med mig som aktiv og det gjorde hun fint. Bagefter snakkede vi sammen om hende , hendes om rejsene liv.    Vejle- Horsens- Randers- ferie Madrid -  osv   Hun er sød. Gode bryster fin pik og nosser som jeg masserede lidt for at prøve    Jeg er på en personlig rejse i min sexualitet  ,,,, prøver alle muligheder  en pige-2 piger samtidig. Små. Store alle mulige.   Idag fandt jeg ud af at jeg ikke tænder på TS.    Jeg kan kun anbefale Maria.     Ligge link ind kan jeg ikke finde ud af.         I finder hende nok  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-per skrev, den 4.3.2023 at 21:05:

Så var det min tur til at være sammen men en TS.  Jeg valgte Maria til at være min debut.   Nem at snakke med. Fint engelsk og fransk som jeg kan  hun er fra Spanien. Hun sagde hun ville gi en god tur med mig som aktiv og det gjorde hun fint. Bagefter snakkede vi sammen om hende , hendes om rejsene liv.    Vejle- Horsens- Randers- ferie Madrid -  osv   Hun er sød. Gode bryster fin pik og nosser som jeg masserede lidt for at prøve    Jeg er på en personlig rejse i min sexualitet  ,,,, prøver alle muligheder  en pige-2 piger samtidig. Små. Store alle mulige.   Idag fandt jeg ud af at jeg ikke tænder på TS.    Jeg kan kun anbefale Maria.     Ligge link ind kan jeg ikke finde ud af.         I finder hende nok  

Taler hun engelsk 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 6.3.2023 at 16:23:

Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min?B)

Hej. Jeg rørte ikke så meget.  Det var ikke hendes pik jeg var interesseret i.    Hun var vist alm i størelse 15-18 cm.  Vi sammenlignede ikke :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 6.3.2023 at 16:23:

Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min?B)

du trror ikke du kan nøjes med at købe 5 minutter... kom nu ind i kampen.. en evtt. anmeldelse af så kort er besøg vil jeg tillade mig at betragte som useriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Er der nogen som har besøgt denne skønhed fornyelig og evt fortælle lidt mere om din oplevelse.. Kan se hun er i Aalborg i disse dage. Hun ser ellers fræk og lækker ud 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...