Hop til indhold

Sexy and young trans Maria. Vejle

Featured Replies

Skrevet

Så var det min tur til at være sammen men en TS.  Jeg valgte Maria til at være min debut.   Nem at snakke med. Fint engelsk og fransk som jeg kan  hun er fra Spanien. Hun sagde hun ville gi en god tur med mig som aktiv og det gjorde hun fint. Bagefter snakkede vi sammen om hende , hendes om rejsene liv.    Vejle- Horsens- Randers- ferie Madrid -  osv   Hun er sød. Gode bryster fin pik og nosser som jeg masserede lidt for at prøve    Jeg er på en personlig rejse i min sexualitet  ,,,, prøver alle muligheder  en pige-2 piger samtidig. Små. Store alle mulige.   Idag fandt jeg ud af at jeg ikke tænder på TS.    Jeg kan kun anbefale Maria.     Ligge link ind kan jeg ikke finde ud af.         I finder hende nok  

Skrevet
Lille-per skrev, den 4.3.2023 at 21:05:

Så var det min tur til at være sammen men en TS.  Jeg valgte Maria til at være min debut.   Nem at snakke med. Fint engelsk og fransk som jeg kan  hun er fra Spanien. Hun sagde hun ville gi en god tur med mig som aktiv og det gjorde hun fint. Bagefter snakkede vi sammen om hende , hendes om rejsene liv.    Vejle- Horsens- Randers- ferie Madrid -  osv   Hun er sød. Gode bryster fin pik og nosser som jeg masserede lidt for at prøve    Jeg er på en personlig rejse i min sexualitet  ,,,, prøver alle muligheder  en pige-2 piger samtidig. Små. Store alle mulige.   Idag fandt jeg ud af at jeg ikke tænder på TS.    Jeg kan kun anbefale Maria.     Ligge link ind kan jeg ikke finde ud af.         I finder hende nok  

Taler hun engelsk 

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ja super engelsk. Fransk og spansk.  Står også i annoncen dengang 

Skrevet
  • Author
midtjyden skrev, den 6.3.2023 at 16:23:

Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min?B)

Hej. Jeg rørte ikke så meget.  Det var ikke hendes pik jeg var interesseret i.    Hun var vist alm i størelse 15-18 cm.  Vi sammenlignede ikke :):):) 

Skrevet
midtjyden skrev, den 6.3.2023 at 16:23:

Hvad med tid - kan hun nå at blive stiv og kneppe på 15 min?B)

du trror ikke du kan nøjes med at købe 5 minutter... kom nu ind i kampen.. en evtt. anmeldelse af så kort er besøg vil jeg tillade mig at betragte som useriøs.

• 6 months later...
Skrevet

Hejsa

Er der nogen som har besøgt denne skønhed fornyelig og evt fortælle lidt mere om din oplevelse.. Kan se hun er i Aalborg i disse dage. Hun ser ellers fræk og lækker ud 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.