Hop til indhold

Agnes Blonde

Featured Replies

Skrevet

Ja hende glemmer man ikke. Jeg har besøgt hende for ca 10 år siden på Østerbro sammen med hendes “søster”. Jeg husker hende faktisk stadig for en fin oplevelse. 

Skrevet

For 10 år siden var hun kun 16, i følge hendes annonce alder? ;)

Skrevet

Ja - så noget må være galt - ikkeB)

Skrevet

jeg har svært ved at besøge hende efter at have læst en anmeldelse fra en anden bruger.

ikke fordi anmeldelsen af hende ikke var helt og aldeles positiv men bare anmelders beskrivelse af den positive service og MEGET specifikke ydelse han modtog var bare for meget til at jeg kunne se hende i samme lys igen :-|

Redigeret af denensomme

Skrevet
denensomme skrev, for 1 time siden:

jeg har svært ved at besøge hende efter at have læst en anmeldelse fra en anden bruger.

ikke fordi anmeldelsen af hende ikke var helt og aldeles positiv men bare anmelders beskrivelse af den positive service og MEGET specifikke ydelse han modtog var bare for meget til at jeg kunne se hende i samme lys igen :-|

Lyder interessant, link til anmeldesen? :-D

Skrevet
mrjames skrev, for 2 timer siden:

Lyder interessant, link til anmeldesen? :-D

tør næsten ikke at genlæse :lol:

Skrevet
denensomme skrev, for 10 timer siden:

Agnes har ikke caviar menuen længere. Jeg har et par gange fået ad vide af piger der har at de helst ikke vil have anmeldelser af mig, da de ikke vil have et rygte som "caviar-piger". Det må have været det her de mente.

Skrevet
Lauersen skrev, for 10 minutter siden:

Agnes har ikke caviar menuen længere. Jeg har et par gange fået ad vide af piger der har at de helst ikke vil have anmeldelser af mig, da de ikke vil have et rygte som "caviar-piger". Det må have været det her de mente.

Med udtrykket "caviar-piger," som jeg ikke havde hørt før, får udtrykket "champagnepiger" nu for mig en hel anden konnotation...

Skrevet
denensomme skrev, den 5.3.2023 at 07:56:

Tjaa hun er ikke min type og ville aldrig besøge hende, hvis det altså ikke var for min nysgerrighed. Jeg fortryder det ikke :-) Hun er alt det jeg ikke vil have, men alligevel en af mine bedste oplevelser. Måske fordi min forventning var lav da jeg tog ud for at besøge hende, men ligemeget hvad absolut god service og top klasse blow.  

Skrevet
Jogge skrev, den 5.3.2023 at 00:22:

Ja - så noget må være galt - ikkeB)

FØØØØJ, din klamme gris! ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.