bjørnebandit 33 Skrevet 4. Marts, 2023 Hej er der nogle der har prøvet dette sted og kan berette noget om det. Er lidt nysgerrig da jeg så det på facebook men kan ikke finde nogle anbefalinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 4. Marts, 2023 Hvor holder hun til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 4. Marts, 2023 lige et link. https://www.watunya.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonthai 83 Skrevet 5. Marts, 2023 Kom nu bare afsted , og tag een for holdet . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Damernes Ven 9 Skrevet 5. Marts, 2023 Jeg har været der en del gange. Klinikken ligger i deres hjem og manden er altid hjemme. Der er ikke muglighed for ekstra, men massagen er super god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 33 Skrevet 5. Marts, 2023 bjørnebandit skrev, den 4.3.2023 at 17:47: Hej er der nogle der har prøvet dette sted og kan berette noget om det. Er lidt nysgerrig da jeg så det på facebook men kan ikke finde nogle anbefalinger Damernes Ven skrev, for 6 timer siden: Jeg har været der en del gange. Klinikken ligger i deres hjem og manden er altid hjemme. Der er ikke muglighed for ekstra, men massagen er super god. Super tak for svar, jeg har også kun brug for en god omgang massage, da jeg har fået problemer med ryggen, jeg må afsted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg