69lover 163 Skrevet 4. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/228712 Junior og jeg havde brug for lidt THAI omsorg og hygge igen. Da jeg ved Tukta altid levere hvad vi godt kan lide, var det jo let at lave en helgardering lige at snuppe den nye pige Bebee med i købet. 1 time gik desværre alt for hurtig ØV, ØV - De var begge 2 så klar til at give den max gas og vi sexede mere en junior normalt kan holde til. Først os alle 3 sammen, med ballon skift ind i mellem og da første runde var dejligt overstået LOVLY - (1 runde er normalt hvad junior kan holde til !) - MEN NEJ nej ikke idag han var så tændt af Bebee at vi aftalte at Tukta kunne springe over og gå før i bad. Bebee WAUW hun virkede som om hun bare ville have mere og mere af junior - så det blev en rigtig NICE og lækker 2 runde kun med hende. Lige fra start var hun dejlig naturlig våd, hun ville det bare så meget, min og hendes kemi fungere sgu, lige som med Tukta som vi dog valgte at "skåne" lidt idag. Så hvorfor nøjes med 1 når man kan få 2, livet er bare sjovere med 2 på TOPPEN. Tak piger og på snarligt gensyn God weekend 69Lover 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg