Hop til indhold

Gamle dage

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Jeg ser i andre tråde at der er en del herrer herinde som er oppe i årene. Jeg er selv godt på vej op i halvtredserne. Så jeg var ung og seksuel aktiv fra i midt firserne, hvor Hiv/ aids epidemien startede og alt var med kondom. 
hvordan var det med GP før hiv/aids var alt uden kondom eller hvor udbredt var det dengang?

Skrevet

Ved ikke om købesex var uden kondom dengang, men al gratissex var uden kondom for mig mellem '80 og '84.

Redigeret af henlan

Skrevet
Sailorman skrev, 1 time siden:

Hejsa

Jeg ser i andre tråde at der er en del herrer herinde som er oppe i årene. Jeg er selv godt på vej op i halvtredserne. Så jeg var ung og seksuel aktiv fra i midt firserne, hvor Hiv/ aids epidemien startede og alt var med kondom. 
hvordan var det med GP før hiv/aids var alt uden kondom eller hvor udbredt var det dengang?

Det har ALTID været med kondom i 80 erne på danske bordeller !

Om du kunne få det i Skelbækgade/halmtovet uden i 80 erne, kunne du nok sagtens .

Skrevet

Tjae de gamle dage er jo længe siden. For mit vedkommende startede min GP karriere i 1971/72. Det var ik godt de kvinder. En af gangene kunne blive til indlæg i tråden Min værste GP oplevelse.

Gummi på også i Istedgade. Avancerede efterhånden til 'massageklinikker', der var varmere, man kunne få bad, kvinderne ligeså, kvinderne var kønnere, mere villige og knap så forretningsorienterede.

Efterhånden bredte fransk uden sig, nogle enkelte tog ladningen i munden.

Og så begyndte det spændende, enkelte kneppede uden gummi. 

Steppebranden bredte sig, min dårlige hukommelse mener at op mod 70 80 procent mod passende overtalelse og penge kneppede uden gummi i de sidste år inden AIDS.

For mit vedkommende opsøgte jeg efterhånden kun kvinder der tilbød bareback, enten i annoncen i EB eller på forespørgsel pr. telefon. Den sidste tid inden AIDS erobrede Danmark var rent slaraffenland fsva bareback.

Nærmest fra den ene dag til den anden ramte AIDS landet og det var umuligt at få bareback knep eller fransk. Nok godt det samme, omend det reelt var mand/mand sex der var virkelig farligt, i meningen der det var udbredt og smittespredende.

Mange års tørke har fulgt og først i de senere år er det blevet mere almindeligt at kunne få suttet pik uden gummi eller kneppe uden gummi. Det har været muligt næsten hele tiden men meeget tys tys.

Ligesom  dengang begyndte revolutionen i det skjulte man fik enten tilbuddet når man var der, eller ved 2. eller 3. besøg. Kvinderne så en an ligesom de gør i dag, og er man pæn, ren, betaler det der forlanges, måske tilbyder lidt ekstra, ja så sparer kvinden udgiften til gummi, og begge får en bedre oplevelse af mødet.

I dag er et af kendetegnene at der ikke annonceres med 'alt er med gummi' eller 'sex er altid med gummi'. Det er sket en del gange at jeg på disse steder ikke har talt om gummi, ej heller kvinden, men som den naturligste ting i verden er gummiet der ikke når vi leger.

Gummi hylekoret starter lige om lidt, men spar jer, der er andre tråde hvor I kan lufte jeres religion. Dette indlæg er svar på trådstarters spørgsmål, ikke en opfordring til den evindelig diskussion af gummi eller ej.

Skrevet

Mine oplevelser i 70 erne og frem til Aids tiden, var at der var et “gummifrit tillæg” på dansk fransk, og på cocktail, anal har jeg ingen erindrimger om, men som regel knalde jeg GP uden gummi. (Og knalde hjemme uden gummi) aldrig smittet.

Skrevet

Ja i starten var der tillæg uden gummi, men det blev næsten standard uden gummi og uden gummi til sidst, lige inden det store spøgelse indfandt sig. :D

Analt gik jeg ikke efter, og i alle årene kun privat.

I dag fister jeg et par fyre analt, med handske. :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.