Hop til indhold
Ratata

Sisse i Aalborg

Recommended Posts

Har for anden gang på en uge, besøgt Sisse i Aalborg…

 

Når jeg læser andre anmeldelser ser jeg at de beskriver Sisse som ikke værende modelsmuk, men glem det, det er hun, hun er tæt på 180 cm og modelsmuk på den rigtige og frække måde.

 

Første gang jeg trådte ind af døren på det diskrete sted, ikke langt fra Aalborg centrum, kunne jeg bare se at dette ville blive min dag. Efter 2½ minut var vi på bølgelængde, Sisse er utrolig let at tale med, straks føler man sig hjemme, i de hyggelige omgivelser med masser af stearinlys og hyggelig atmosfære.  

 

Bliver tilbudt et bad og ja hvorfor ikke, selvom man har vasket ”kald mig for Børge” 10 gange før besøget…

 

Så ned at putte ved Sisse og det er en af hendes mange spidskompetencer og tale om lidt af hvert og hvordan vi nu griber den næste time an. Hendes hænder er allerede i sydvestlig retning, så blodet løber kun en vej nu. Hun kysser som hun havde været ens kæreste de sidste 25 år, kan ikke forklare det, men har aldrig prøvet noget lignende. Efter denne omgang bevæger hun sig i sydvestligt hjørne og begynder med det franske og selvom jeg har en del erfaring, har jeg aldrig prøvet noget lignende, hun sutter med en intensitet der ikke kan beskrives – men skal opleves. Efter at have været tæt på drømmeland var det nu min tur til at være aktiv, fandt hurtigt Sisses punkter for total velvære, efter et par velmenende guides, så ramte jeg hvor det gjorde godt. Og rammer man rigtig så er der bare total Pay of, Sisse giver sig fuldt ud, hvis man rammer klitten, G punkt og andre dejlige zoner og skulle man komme på afveje, er Sisse god til at sige, hvis man ikke er helt på rette spor– vil ikke give noget bud på hvor mange gange hun kom i vores time, men det var mere en 2½ gang – tror jeg

 

Der bliver hele tiden skiftet mellem at være den nydende og den ydende, skal dog retfærdigvis siges at Sisse ved godt, hvor man holder fast i de rigtige steder og på de rigtige tidspunkter. Efter fransk begge veje, over i penetration, på med kondom og Sisse ridende på min stive begejstring, har rig mulighed for at kramme hendes dejlige natulige bryster og masser af kys. Efter denne omgang til en omgang bagfra, hold nu kæft, hvor er Sisse sexet fra denne vinkel, jeg tager hende hårdt og hun kan tydeligvis lide mine stød oppe i hende. Og vi får også lige Sisse med på en orgasme fra denne vinkel J Efter en time i vild indlevelse er tiden kommet til at skyde ladningen af, her prøves flere modeller og jeg ender med at skyde ladningen af - ved fælles indsats…

 

Jeg nyder alle betalte minutter begge gange, første gang havde vi vel ca. 75 minutter og anden gang 70 minutter, selvom der kun er betalt for 60 min. - der kunne nogen lære noget, altid tid til en afslappet afrunding. Og bad i begge ender af besøget (misforstå mig nu ret),

 

1 time koster 1600,-kr og genbesørgelses varslet er vel 330 %! eller mere...

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte i dag Sisse nær Horsens.

 

Uha hun er ikke blevet dårligere af at komme lidt sydpå :)

 

Jeg fik en fantastisk time med dette dejlige fruentimmer, jeg er slet ikke i tvivl om at Sisse nyder hvad hun laver, jeg glæder mig til Sisses næste besøg i det midt / østjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Potatohead

Tak for dine fine anmeldelse. Den var sober og rar læsning. Du bragte os tæt på hende, nogle igen så fjong. Hun er en fantastisk kvinde så nyd hende alle jer der lyster det i vil ej fortryde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...