Hop til indhold
gågladibad

en god oplevelse i Vejle Anna har fået en ny veninde Lucy.

Recommended Posts

var fredag en tur i Vejle...skulle besøge Anna..som alle jo er enig om her inde..Anna kan sit kram.

hun er en smuk kvinde...Anna er bare lidt skuffet over at nogle danske mænd ikke er så søde...

så nu tar Anna snart hjem....

vi må jo håber hun finder lysten til at komme tilbage ..

https://annoncelight.dk/showad/300353

men som skrevet i min overskrift Anne har fået en ny veninde og som Anna spurgte om jeg ikke vil være sammen med hende.

Anna vil jo miste en time hvis jeg vil prøve Lucy.men det var jo ikke min ide så det blev til et ja Tak

som sagt så gjordt...det fortryder jeg ikke Anna kan det hun kan og gør Lucy noget helt andet i mine øjne,men jeg bruger også briller.

Lucy er en køn kvinde.

ca 160 høj lækker krop pænt store bryster

fantastisk massage

skøn sex hvor vi kom næsten hele vejen rundet....med gummi på hele vejen(intet uden Gummi) fint med mig

Kommer jeg til at savne Anna ja meget..skal jeg besøge Anna hvis hun besøger dk igen Helt sikkert

kommer jeg til at besøge Lucy igen ja det gør jeg(hun er sku nok på vej til at kunne blive en ny (favorit)

Redigeret af gågladibad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...