Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Besøgte i dag Ani;

https://annoncelight.dk/showad/329424

en super dejlig og meget sød pige at tale med på dansk. Hun er halv dansk og halv spansk. Hendes latinske baggrund fornægter sig ikke. Hun er ikke kun meget smuk og kvindelig, men også seriøs og fræk. Jeg var hendes blide slave i 1 time, og hun var rigtig god til at læse, hvordan hendes dominans spillede sammen med min lyst og glæde ved at få lov til at indtage hendes dejlige våde fisse med tunge og pik, og slikke hendes (fint rengjorte) bagerste hul. En stilsikker, lækker, flot Lady, som også er fræk og i mit tilfælde førte til en mega orgasme, da jeg kneppede hende bagfra i mange minutter. Kan absolut anbefales at besøge Ani !

• 1 month later...
Skrevet

Man må bare konstaterer, at det er en noget anderledes oplevelse end tidligere indlæg ..............

Skrevet
mgcharlie skrev, den 21.4.2023 at 12:10:

Man må bare konstaterer, at det er en noget anderledes oplevelse end tidligere indlæg ..............

Er hun da dårligt anmeldt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.