Hop til indhold

Knald og fald

Featured Replies

Skrevet

Da jeg lukkede hoveddøren faldt den udendørs væglampe ned, og glasset blev knust. Oprydning af af hensyn til forbipasserende husdyr og andre. Nu allerede ti minutter forsinket, fordi jeg ikke kunne finde kosten.

Da jeg nåede en kilometer før motorvejsudfletningen ved Jægersborg nord København, var der allerede tæt kødannelse. Jeg valgte derfor at droppe omfartsvejen over Herlev og Glostrup og kørte i stedet ind på Lyngbyvej for at komme over Bispebjerg og fasanvejene til Valby, hvor GP ventede klokken 16. Men ved s-stationen var alt stoppet. Fremdrift på fem minutter cirka 50 meter. Her tabte jeg yderligere 33 minutter.

Man stresser og sender sms'er om forsinkelsen. Dont worry, darling, skrev hun tilbage. Sødt nok.

Men ved Toftegårds Plads kørte en cyklist over for rødt, da jeg havde grønt. Jeg fik fingeren, men undgik med nød og næppe at ramme ham. Jeg måtte dog bremse så hårdt, at bilen gik i stå. Det fik det digitale system til at flippe helt ud, og jeg kunne ikke starte igen. Hornkoncert. Idiot, boomer, bondeknold....etc etc.

Da jeg endelig nåde frem, var det pikken, som jeg ikke kunne starte. Sød GP kæmpede bravt og fik langsomt gang i tandhjulene. Men nu kunne jeg ikke komme, og tiden gik. Det var bestemt ikke pigens skyld, og jeg forklarede hende om mit forhindringsløb ind til hende.

2000 kr. Fed dag. Da jeg kom hen til bilen, snusede en parkeringsvagt rundt. Om jeg var klar over, at tiden var overskredet med fire et halvt minut?

Knald og fald.

Jeg talte til fem, inden jeg svarede. Klogt. For det lykkedes mig faktisk at bevare roen og tale mig ud af en bøde.

Men det var først halvvejs hjemme, at jeg begyndte at grine. Næste gang vælger jeg en GP uden for København centrum.

Skrevet

Hvem besøgte du? 

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Hvem besøgte du? 

Skønne italienske Erika. Hun er hjemme nu.

Skrevet

Morale: Hvis det hele går ad helvede til som du beskriver ville jeg nok have undskyldt overfor den dejlige kvinde og booket en anden tid, måske endda udenfor myldretiden. Og sikkert også givet en 'lille' kompensation for det sene afbud :).

Bortset fra det kender jeg det aalt for godt, stress går lige i pikken.

Og jeg ville nok også overveje at vedligeholde min ejendom bedre ( måske spring et enkelt GP besøg over og få fikset den lampe :D) Jeg ved godt den er for billig men den skulle lige ud mellem sidebenene. LOL

Ja knald lød det jo ikke til der blev  :huh:

Skrevet

Ja some days are fucked. Op på gp”en igen  

Skrevet
  • Author
Moden Libertiner II skrev, for 11 minutter siden:

Morale: Hvis det hele går ad helvede til som du beskriver ville jeg nok have undskyldt overfor den dejlige kvinde og booket en anden tid, måske endda udenfor myldretiden. Og sikkert også givet en 'lille' kompensation for det sene afbud :).

Bortset fra det kender jeg det aalt for godt, stress går lige i pikken.

Og jeg ville nok også overveje at vedligeholde min ejendom bedre ( måske spring et enkelt GP besøg over og få fikset den lampe :D) Jeg ved godt den er for billig men den skulle lige ud mellem sidebenene. LOL

Ja knald lød det jo ikke til der blev  :huh:

Lampen ja. Du har fuldkommen ret. Jeg har nået så mange andre ting, men den har hængt der og dinglet næsten et år. Selvforskyldt plage.

Vedrørende afbud. Trængte sådan, også til hende som person, den søde Erika. Vi har heldigvis knaldet og grinet nogle gange siden da.

Og ja, stress går lige i pikken. Tidspres ligeså. Økonomi også. Manglen på parkeringspladser er overlegne i denne disciplin. Ejendomsskattebilletten ikke at forglemme.

Alder? Nej, mærkeligt nok, selv om jeg er over 60. Tager dog en Vardefanil nu for at holde lansen rejst længe nok. 

Og så er der alt det andet, man nu og da bekymrer sig om.

Skrevet

Jeg har vist adskillige gange fortalt om dengang skønne @LunaCassiopeia ventede på mig i 4 timer inde på Pussy Galores mens jeg kæmpede mig vej over Sjælland i et kaos af aflyste tog og togbusser hvorefter jeg gik helt galt i byen da jeg gik fra stationen og hen til PG.
Hun er en personlighed af rang, og jeg er glad for at jeg nåede at besøge hende to gange, før hun stoppede - af gode årsager ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Næste gang vælger jeg en GP uden for København centrum.

Er du sikker på det ;)

Skrevet
  • Author
Mook skrev, Lige nu:

Er du sikker på det ;)

:)

Ha, dér fik du mig, my dear Mook. Godt ramt.

For vi ses jo heldigvis meget snart. Min vej til dig i bil.... over søerne, ned til højre ved Søpavillonen og så til venstre hen imod Forum hvor jeg altid finder parkering, fungerer heldigvis perfekt.

Og fra Forum går jeg fløjtende hen til dig. Næsten alle kigger og tænker, at dér går en forelsket midaldrende herre, og de har jo ret.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 20 minutter siden:

ved Søpavillonen og så til venstre hen imod Forum hvor jeg altid finder parkering, fungerer heldigvis perfekt.

Ja, the scenery is incredible and we having a great time.. .. what’s not to like :x

Ps. Tak fordi, du husker både mig og vejen B)

Skrevet
  • Author
BiggusD skrev, for 4 timer siden:

Ja some days are fucked. Op på gp”en igen  

Nu har jeg set det filmklip mange gange. Det blir bedre hele tiden.

Velgørende endorfinfremkaldende, bundløs latter her hos mig.

Alene den indiske dialekt..... Love it!

Tak af hjertet for BiggusD for at sende den. Håber der er mange, som ser lyset ...and go home and sleep that fucking day.

Jeg skriver til min skønne Mook og siger, at hun skal se den. Tror den passer til hendes humor.

Skrevet

Signor og Mook: Hold da kæft et par turtelduer, so fucking sweet :wub:

Og Signor, jeg kan hjælpe dig med det med parkeringen, var på et kursus for maange år siden i Silva Metoden, et mind control kursus. Det har hjulpet mig meget, men i denne sammenhæng: Jeg har aldrig siden manglet en parkeringsplads på min destination hvis jeg ved turens start benyttede trefinger teknikken og forestillede mig en parkeringsplads på destinationen. Nogle få gange var jeg lige ved at opgive, og i sidste øjeblik dukkede pladsen alligevel op. :D Alene dette 'trick' har reddet mange knald :rolleyes: Skriv mig en PB hvis du vil vide mere.

Den indiske accent minder mig om Eddie Skollers sketch i sidste århundrede: No rice and curry in India today. Bla sætningen You have been to school today, not ?

Et lille sidespring, men sidespring er som oftest de bedste.

Redigeret af Moden Libertiner II
tilføjelse

Skrevet
  • Author
Moden Libertiner II skrev, for 18 minutter siden:

Signor og Mook: Hold da kæft et par turtelduer, so fucking sweet :wub:

Og Signor, jeg kan hjælpe dig med det med parkeringen, var på et kursus for maange år siden i Silva Metoden, et mind control kursus. Det har hjulpet mig meget, men i denne sammenhæng: Jeg har aldrig siden manglet en parkeringsplads på min destination hvis jeg ved turens start benyttede trefinger teknikken og forestillede mig en parkeringsplads på destinationen. Nogle få gange var jeg lige ved at opgive, og i sidste øjeblik dukkede pladsen alligevel op. :D Alene dette 'trick' har reddet mange knald :rolleyes: Skriv mig en PB hvis du vil vide mere.

Den indiske accent minder mig om Eddie Skollers sketch i sidste århundrede: No rice and curry in India today. Bla sætningen You have been to school today, not ?

Et lille sidespring, men sidespring er som oftest de bedste.

Vil du med til brylluppet?

:)

Tak for det knaldreddende trick. Jeg prøver det næste gang i Kbh. Centrum....

Skrevet

>Må jeg føre Mook op af gulvet ? Eller måske endnu bedre være din Best man, jeg mener at de bedste Best Men får del i bruden :rolleyes:

Tricket er benyttet ved Forum og overalt i Kbh, på Dyrskuet i Roskilde, ved store koncerter med meget mere.Den er sikker hver gang.

Der er mere mellem himmel og jord. Hvis bare dit ønske ikke skader andre er the sky the limit. 

PS Har ikke ønsket en rumtur endnu meen mon ikke det også kunne lade sig gøre LOL

Redigeret af Moden Libertiner II
tilføjelse

Skrevet

:D:D:D

"Some days are so fucked they cannot be unfucked, go home tomorrow will be a brand new day"

Den skal med i mit katalog over skæve og absolut unholy talemåder der indeholder dyb livsvisdom ...

Er i øvrigt mere og mere nysgerrig på hende @Mook .. tror hun er et både sjovt og spændende bekendskab ... 
Men ak .. jeg véd hverken hvad Søpavillionen eller Forum er for noget ... :(

Skrevet
sneræven skrev, for 12 timer siden:

jeg véd hverken hvad Søpavillionen eller Forum

Når du engang/en dag sidder i din bil og vil køre ud til mig, skal du blot huske “Frb og Søpavillionen”  - og hvis du alligevel ikke kan nå frem til mig, bliver jeg siddet der ved søen til solnedgang/ dag ud og dag ind <3

Skrevet
Mook skrev, for 22 minutter siden:

Når du engang/en dag sidder i din bil og vil køre ud til mig, skal du blot huske “Frb og Søpavillionen”  - og hvis du alligevel ikke kan nå frem til mig, bliver jeg siddet der ved søen til solnedgang/ dag ud og dag ind <3

Tak for tilbuddet ...
Men det bli'r osse svært da jeg hverken har bil eller kørekort (har aldrig haft nogen af delene .. )
Men bare rolig, jeg finder ud af det, den dag det er aktuelt ... 
Jeg bruger bare Google Maps ... 

Skrevet
sneræven skrev, 1 time siden:

Jeg bruger bare Google Maps ... 

Altså du forstår ikke min joke :D

Skrevet
Mook skrev, for 10 minutter siden:

Altså du forstår ikke min joke :D

Ork jo ... (tror jeg da nok ... :D)
Jeg pjatter bare .. ku' bare ikke finde den rigtige smiley ... ;)

Redigeret af sneræven

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.