Hop til indhold
Harvaeretder

NYHED i Vejle! Mona - Beauty Queen fra Thailand

Recommended Posts

Besøgte denne pige pga de dejlige billeder og for at prøve noget nyt. 

Hun kan ikke anbefales. 

Det er længe siden jeg har prøvet noget så elendigt. 

Aftalen var superfransk og dansk. 

Hun forsøgte med håndjob fra starten og ville helst ikke have den i munden, det krævede lidt diskussion, og fuck hbor er det bare turn off at skal diskutere hvad man har aftalt 1 min inden. 

Hun havde den i munden i 30 Sek og ville ikke mere og ja hun sluttede ikke, den var faktisk bare i munden. 

På med dut og så til sex, det var hun ikke meget for prøvede igen om det ikke kunne blive jåndjob. Så lidt mere diskutere. Så det endte med sex i Max 5 minutter, hvor hun gentagne gange, nok 4 gange, sagde jeg skulle blive færdig. 

Sølle omgang, hold jer langt væk. 

15 min af ovenstående for 600.

Hun er noget mere slap overalt end billeder indikere. 

https://annoncelight.dk/showad/258876

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harvaeretder skrev, for 3 timer siden:

Hun forsøgte med håndjob fra starten og ville helst ikke have den i munden, det krævede lidt diskussion, og fuck hbor er det bare turn off at skal diskutere hvad man har aftalt 1 min inden. 

Hun havde den i munden i 30 Sek og ville ikke mere og ja hun sluttede ikke, den var faktisk bare i munden. 

På med dut og så til sex, det var hun ikke meget for prøvede igen om det ikke kunne blive jåndjob. Så lidt mere diskutere. Så det endte med sex i Max 5 minutter, hvor hun gentagne gange, nok 4 gange, sagde jeg skulle blive færdig. 

Sølle omgang, hold jer langt væk. 

15 min af ovenstående for 600.

Hun er noget mere slap overalt end billeder indikere. 

https://annoncelight.dk/showad/258876

Når jeg læser denne anmeldelse, så synes jeg det er tydeligt, at her er tale om pige, der er her mod sin vilje og ikke har vidst hvad hun skulle lave her i Danmark. Måske hun har kendt til massage delen i jobbet, men i hvert fald ikke, at hun skulle ha sex med kunderne.

Måske man mere skal have medlidenhed med pigen end være skuffet over hendes "service"

Del dette indlæg

Link til indlæg
gamlingen skrev, for 9 timer siden:

Når jeg læser denne anmeldelse, så synes jeg det er tydeligt, at her er tale om pige, der er her mod sin vilje og ikke har vidst hvad hun skulle lave her i Danmark. Måske hun har kendt til massage delen i jobbet, men i hvert fald ikke, at hun skulle ha sex med kunderne.

Måske man mere skal have medlidenhed med pigen end være skuffet over hendes "service"

Det er jo en fortolkning. 

Jeg havde ikke oplevelsen af din fortolkning. 

Men tag en for holdet og tag en gang massage med hende, så kan du måske byde ind med noget saglig, istedet for gætterier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik
8000 skrev, for 12 timer siden:

Er stedet der hvor det sjove foregår på første sal.? 

Da jeg forvildede mig forbi var det op ad trapperne, ja. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harvaeretder skrev, for 21 timer siden:

Det er jo en fortolkning. 

Jeg havde ikke oplevelsen af din fortolkning. 

Men tag en for holdet og tag en gang massage med hende, så kan du måske byde ind med noget saglig, istedet for gætterier. 

Prøv og læs den her artikel, så kan du jo danne dig dit eget indtryk af om det  var det ene eller det andet du oplevede.

En ting er helt sikker, jeg skal ikke besøge hende, med den beskrivelse du har efter dit besøg

https://www.dr.dk/nyheder/indland/flere-thailandske-ofre-menneskehandel-i-danmark-jeg-blev-tvunget-til-saelge-min-krop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harvaeretder skrev, den 3.3.2023 at 22:58:

Nej det er i stuenplan i klinik. 

Takker for anmeldelse. Ser der er kommet nye billede på. Og der er helt sikkert på en  første sal det sjove foregår nu. På den seng har jeg nydt mange timer før i tiden. Sidst jeg var der pressede mutter en Bobby på mig.jeps Bobby hed hen. Har ikke været der siden.:unsure: Og dit skriv bekræfter mig bare. 

@gamlingen fint link men det burde ligge i debat 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm, billederne taget i den gamle yndlingsklinik er lige mig. Hun ser dejlig ud. 
Men dælme ærgeligt, hvis ikke hun kan babbe gren, som de gamle legender på stedet. 

Må lige overveje. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...