Hop til indhold

miss expensive lady og sensual sb kbh

Featured Replies

Skrevet

Nej men jeg ville springe videre til en som er mere nede på jorden

Skrevet

Ja hendes holdninger er på laveste hylde og sugarniveau på højeste - dybt urealistisk. Fik en lang besked retur på en fin henvendelse. Spild ikke tiden her medmindre du svømmer i penge og har brug for dårlig energi i dit liv.

Skrevet

Jeg er mest interesseret i at vide, hvorfor hun har fundet det nødvendigt/hensigtsmæssig/passende at beskrive metodisk sin morgenrutine (som i oven i købet er ganske uinteressant).

Hun virker latterlig. Hun efterspørger respekt og "den næsten uddøde rase [sic] (gentlemanen)," som ved hvordan man "behandler en kvinde ordentligt," men søger selv respektløst efter "den chauffør jeg altid mangler." 

• 1 month later...
Skrevet

prøver igen, nu får vi se om jeg får svar, hun er nok mere moden på en rimelig pris, hun er ihvertfald online tit, lyder ikke som om der er kunder )
og hvis får hun en ordentlig tur for pengene 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.