Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte dette skønne par sidste søndag.

Nok en af de eneste jeg har fundet i branchen, som fungerer sådan her som dansk par.

Jeg faldt over deres annonce på nettet, hvor de skriver man skal kontakte dem over snapchat "Rouwdycouple"

Jeg sendte en besked for at høre om priser osv. Jeg fik lyn hurtigt en besked tilbage med priser osv. Jeg kunne ikke finde nogle anmeldelser men valgte at tage chancen. Jeg bestilte 45 min og to afsted mod Brønshøj.

Det vigtigt for mig at sige at både M og Q virkelig går op i st skabe en god oplevelse, og det levede op til alle mine forventninger om en fræk trekant. 

Jeg blev pænt budt på noget at drikke da jeg ankom, efter lidt hygge snak frem og tilbage sagde de jeg bare kunne smide tøjet og så gik vi ellers i gang. 

Selve oplevelsen ned i detaljer vil jeg holde for mig selv, da jeg tænker det noget man skal opleve for sig selv ;-)

På intet tidspunkt fik jeg en fornemmelse om at der blev kigget på tiden eller stresset på nogle måde, tvært i mod . Man kan virkelig mærke det et par der bare elsker sex og især med andre.

Smid en besked på snapchat og jeg lover dig for du ikke kommer til at fortryde. Jeg kommer tilbage, det helt sikkert.

• Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Haha 4
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...