Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har flere gode oplevelser hos diverse Thai piger i Vejle.

Nu ser jeg at en af pigerne tilbyder Anal og det har jeg aldrig prøvet. (og vil gerne prøve)

Her mangler jeg hjælp, for hvordan kommer man fra massagen til anal sex.

Jeg tænker sådan helt lav praktisk, jeg kan jo ikke bare vende hende om og stikke den ind. Det skal jo helst også være en god oplevelse for hende.

Hvordan kommer fra Massagen til sexen til numsen?

Håber på hjælp, så det bliver en god oplevelse for alle.

Lucas.

Skrevet

Du skulle næsten prøve hende Emmy som var i Ørbæk. Håber hun snart er på banen igen. 

Der fik jeg min debut (de brune vinger) 

Hun gjorde det super dejligt. Først massage, så rim job, derefter alm sex, også tog hun styringen og indviet mig i anal. 

Reverse cowgirl anal <3

Var super dejligt. 

Skrevet

For mit vedkommende så får jeg ikke meget massage, men hvis jeg får massage aftaler jeg, at det kun skal være for at pirre mig.

Uanset om pigen annoncerer med anal eller ej, så er jeg enig i du ikke bare kan stikke pikken i hendes røv. Jeg aftaler normalt med pigen hvad der skal foregå - Ingen massage/lidt massage - blowjob - sex - anal/ikke anal - så ved vi begge hvad der skal ske i store træk.

Hvis ikke jeg har aftalt anal på forhånd, så spørger jeg bare pigen undervejs om hun er med  på det.

Piger er jo for de flestes vedkommende vandt til at håndtere den situation.

Nu ved jeg jo ikke hvem du agter at besøge, men hvis du besøger Anna (https://annoncelight.dk/showad/300353) så er det bare at aftale at du gerne vil besøge hendes stamme numsehul, så er hun med på den (hun nyder meget at blive taget analt, hvis du da ikke er kæmpe størrelse "udstyr"). Men som annoncen fortæller skal det være snart

Skrevet

Kan kun sige prøv Anna, hun er en af de få jeg har prøvet som nyder det og også gerne tager styringen hvis du er lidt usikker. Hun er her kun et par uger mere inden hun tager på velfortjent ferie en måneds tid

Skrevet
  • Author

Tak for jeres gode svar.

Det var nu Tina jeg havde tænkt at prøve, hun skriver det direkte i annoncen. Men Anna er bestemt også et godt bud, hende har jeg flere gode oplevelser hos.

Jeg har dog brug for at blive lidt mere lavpraktisk.

Er det med glidecreme? Eller Olie? Giver I finger først? Er det i doggy? Eller missionær? 

Beklager mine mange spørgsmål, men det betyder meget for mig, at pigen også får en god oplevelse.

Lucas.

Skrevet

Er ret sikker på at Tina og Anna er den samme, blot 2 forskellige annoncer

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 34 minutter siden:

Er ret sikker på at Tina og Anna er den samme, blot 2 forskellige annoncer

Tror ikke Tina og Anna er den samme, Tina har været der hvor Anna er lidt endnu og Tina er I den anden af mutters butikker

https://annoncelight.dk/showad/340972

Skrevet

Hej jeg har besøgt både anna og Tina og kan afvise at det er samme pige

Søg evt. på annoncenummmer så kommer der nogle anmeldelser frem

God weekend

Redigeret af B70

Skrevet

Sorry synes bare når man klikker på Tinas profil nederst i annoncen (tina9999) kommer der billeder frem af Anna. Har ikke prøvet Tina. Det sker nok heller ikke før Anna snart skal på ferie

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.