Hop til indhold

Ts Diamond

Featured Replies

Skrevet

Jeg må give dig ret i at det ser godt ud. Jeg har kun været i telefonisk kontakt med hende, og der må jeg sige at hun var lidt kort for hovedet - til gengæld er hun amerikaner, så for en gangs skyld kunne man føre en ordenlig engelsk samtale med hende. Men ja, jeg gad også godt høre om folks erfaringer ?

Skrevet

Jeg må give dig ret i at det ser godt ud. Jeg har kun været i telefonisk kontakt med hende, og der må jeg sige at hun var lidt kort for hovedet - til gengæld er hun amerikaner, så for en gangs skyld kunne man føre en ordenlig engelsk samtale med hende. Men ja, jeg gad også godt høre om folks erfaringer ?

Skrevet

KÆMPE FEJL:
Hun er i København og ikke i østjylland hvor jeg er!

Hold da kaje hun er lækker :)

Skrevet

Jeg ringede til hende i går.

Ville blot høre lidt om pris. Af én eller anden årsag smed hun røret på,og afviste efterfølgende mine opkald.

Så jeg fik ikke lavet nogen aftale med hende.

Skrevet

Nej kender hende ikke men jeg var hos TS-Pigen i Allerød i går hold da så kæft hvor var det godt

Skrevet

^ Nu har vi vist ikke længere behov for at høre mere om TS-pigen i Allerød!

Skrevet

Jeg besøgte hende idag og det var et kort visit... Efter flere forgæves opkald lykkedes det mig at få en aftale med hende... Jeg kommer op på hendes hotelværelse og hun er iført bukser og en badekåbe.

mit første indtryk er at hun har et pænt ansigt men jeg blev ikke videre tændt eller andet endnu.... vi begynder at snakke og hun sidder med sin tlf og siger på et tidspunkt "et øjeblik" hvor hun skriver på sin tlf... efter 20-30sek... gider jeg ikke mere og fortæller hende at jeg smutter, hvilket hun siger ok til.

... pæn pige, (ikke fræk som på billederne)... ikke min kop te!

Skrevet

Hun lyder da ikke som en der er værd at besøge. ser ellers dejlig ud, så har da været fristet

Redigeret af peter54

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.