Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg må give dig ret i at det ser godt ud. Jeg har kun været i telefonisk kontakt med hende, og der må jeg sige at hun var lidt kort for hovedet - til gengæld er hun amerikaner, så for en gangs skyld kunne man føre en ordenlig engelsk samtale med hende. Men ja, jeg gad også godt høre om folks erfaringer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må give dig ret i at det ser godt ud. Jeg har kun været i telefonisk kontakt med hende, og der må jeg sige at hun var lidt kort for hovedet - til gengæld er hun amerikaner, så for en gangs skyld kunne man føre en ordenlig engelsk samtale med hende. Men ja, jeg gad også godt høre om folks erfaringer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ringede til hende i går.

 

Ville blot høre lidt om pris. Af én eller anden årsag smed hun røret på,og afviste efterfølgende mine opkald.

 

Så jeg fik ikke lavet nogen aftale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende idag og det var et kort visit... Efter flere forgæves opkald lykkedes det mig at få en aftale med hende... Jeg kommer op på hendes hotelværelse og hun er iført bukser og en badekåbe.

mit første indtryk er at hun har et pænt ansigt men jeg blev ikke videre tændt eller andet endnu.... vi begynder at snakke og hun sidder med sin tlf og siger på et tidspunkt "et øjeblik" hvor hun skriver på sin tlf... efter 20-30sek... gider jeg ikke mere og fortæller hende at jeg smutter, hvilket hun siger ok til.

... pæn pige, (ikke fræk som på billederne)... ikke min kop te!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder da ikke som en der er værd at besøge. ser ellers dejlig ud, så har da været fristet

Redigeret af peter54

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...