Hop til indhold

Nicole❤️ Only outcalls Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde kontakt til hende på et tidspunkt og det hele gik fint, indtil hun fik min adresse og der kørte hun så ikke til.

Skrevet
Ham der gutten skrev, for 11 timer siden:

Jeg havde kontakt til hende på et tidspunkt og det hele gik fint, indtil hun fik min adresse og der kørte hun så ikke til.

-straight to the point...thumbs up herfra....(og så behøver man jo ikke vide mere , når du skriver sådan)

Skrevet
Jern-Henrik skrev, for 7 timer siden:

-straight to the point...thumbs up herfra....(og så behøver man jo ikke vide mere , når du skriver sådan)

Ikke forstået???

Skrevet
Veltrænet flot bifyr 29 skrev, for 6 timer siden:

Det forstår jeg ikke .hvorfor ville hun ikke kører ? 

Jeg ved ikke om jeg boede for langt væk fra hende eller området ikke passede damen. Det fik jeg aldrig svar på. For efter beskeden om at hun ikke kørte til min adresse, stoppede kommunikationen fra hende.

skal lige siges at jeg bor uden for byen, men ikke langt fra centrum

Redigeret af Ham der gutten

Skrevet

Jeg har set annoncerne i virkelig lang tid- men jeg kan ikke finde en eneste anmeldelse af hende. 

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har set annoncerne i virkelig lang tid- men jeg kan ikke finde en eneste anmeldelse af hende. 

Der er en del der spørger til hende, men ikke nogen anmeldelser desværre og mit forsøg gav jo ikke muligheden for en anmeldelse:mellow:

meeen, tænker nu jeg giver det et forsøg mere på et tidspunkt ;-) 

Skrevet
Ham der gutten skrev, den 3.3.2023 at 19:06:

Ikke forstået???

det var ros....Tak for dit indlæg

Skrevet

Jeg har haft Nicole i tale, men jeg blev simpelthen afbrudt hele tiden af hende og til sidst var jeg så slukket at jeg droppede det. 

Kan oplyse at det koster 2000 i timen at få besøg af hende på hotel, men intet om hvad det indebærer, eller om der er ekstra. 

Hun stod ellers højt på min bucket list, men hver gang jeg svarede hende blev jeg afbrudt, det orker jeg simpelthen ikke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.