Hop til indhold
Sleino

Silvia & Natalie hos privat-diskret.dk

Recommended Posts

Jeg havde i noget tid gået med tanker om en trekant med to piger. Nu var udfordringen bare at finde to piger som var friske på det, da jeg også godt kunne tænke mig at de ville være sammen med hinanden, samt nogle jeg også fandt attraktive. Heldigvis løste problemet sig selv da jeg så at Silvia (Silvia er åbenbart ikke længere hos PD) og Natalie (http://privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=166) var på vagt sammen for nogle uger siden. Silvia havde jeg besøgt for noget tid tilbage ('?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>) og vidste at hun bestemt var en meget smuk pige som jeg tænder på! Natalie havde også været i min kikkert længe og det havde kun været dårlig planlægning som havde afholdt mig fra at besøge hende. Så jeg tænkte nu kunne jeg slå to fluer med et smæk, så jeg ringede til telefondamen og fik bestilt tid, dog skulle hun lige spørge pigerne om de også var friske og så ville hun sende en bekræftelse. Heldigvis var de også friske og jeg kunne glæde mig til vores møde.

Dagen kom og jeg tog bilen mod Bording, da jeg bankede på døren åbnede de to smukkeste piger. Silvia med lysebrunt hår og Natalie med helt mørkebrunt, et syn for guderne! Med det samme vidste jeg at det ikke kunne gå helt galt for bare tanken om at være sammen med disse to smukke piger gjorde mig næsten helt lykkelig. Nå, men et hurtigt bad til mig og ind til pigerne igen som sad pænt og ventede på mig. Vi startede med kysse lidt på kryds og tværs før pigerne rejste sig op og begyndte at tage tøjet af hinanden mens de kælede for hinanden, der gik ikke mange sekunder før jeg ikke kunne holde mig væk fra dem.

Så var det blevet min tur til at blive forkælet lidt, så de skiftede til at give mig superfransk indtil de begge gjorde det på samme tid, hold kæft det var frækt at se to piger nyde min pik på samme tid. Så blev det tid til at give lidt tilbage så jeg gav Natalie fransk mens hun gav Silvia fransk og bagefter skiftede vi såleds jeg havde Silvia mens hun nød Natalie.

Nu kunne jeg mærke at den lille gut også ville lege med, så på med et kondom så jeg kunne tage Natalie i doggy mens hun hyggede sig med Silvia, herefter blev der byttet rundt igen. Ufattelig frækt sådan at nyde to piger på samme tid mens de også nyder hinanden. Jeg lagde mig på ryggen mens Silvia hoppede op og red løs og jeg slikkede Natalie indtil jeg kom. Udmattet af alt det dejlige sex lå vi lidt og snakkede om løst og fast mens vi alle lå tæt - meget hyggeligt :) Nå, lige et bad til mig og så var jeg på vej ud af døren igen mens Silvia og Natalie stod helt nøgne foran mig og sagde farvel, hold kæft det var et syn som var meget svært at gå væk fra!

Bestemt endnu et rigtig godt besøg hos privat-diskret.dk i Bording og to piger jeg kun har det mest positive at sige om, en skam Silvia ikke er der pt. håber hun kommer tilbage, var ikke færdig med hende :( Så må man jo bare hygge sig ekstra meget med Natalie! Bestemt heller ikke sidste gang jeg skal nyde to piger på engang!

Hvis man ikke har besøgt en af pigerne hos PD i Bording er det bare med at komme af sted!

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Silvia er i hvert fald helt fjernet fra deres hjemmeside :(

Måtte af med 2800 for 2 piger i 1 time og 2x200 for superfransk, så 3200 i alt.

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...