Hop til indhold

Walking Barefoot Thai Massage

Featured Replies

Skrevet

På trods af mit nick kommer mit første indlæg her ikke til at dreje sig om pussyjuice :)

Jeg er på udkik efter en thai massøse i Københavns området som kan give Walking Barefoot Thai Massage. Det er hvor pigen står og går med sin vægt på kundens ryg og giver altså rygmassage med fødderne. Det skal selvfølgelig helst være med FP eller BJ efter massagen.

Ally Thai kunne gøre det men det er længe siden hun har annonceret, er der nogen der ved om hun stadig er igang eller om hun fx er taget tilbage til Sverige? De andre thai klinikker som jeg har spurgt gør det ikke, de skal vist have nogen stænger i loftet eller andet som de holder fast i for at holde balancen mens de står på kunden. Og man skal jo selv ligge på en madras på gulvet og ikke på briksen.

Tak for jeres svar især hvis jeg kan få en henvisning ;)

Skrevet

Hedehusene thai massage havde tidligere stængerne i loftet, kan være de stadig tilbyder dette, da værd at undersøge.

Skrevet

Som Tømreren skriver, Em i Hedehusene går på dig, og hun er en lille spinkel, flot kvinde. Det er dog meget meget tvivlsomt at du får noget af det ekstra du efterlyser. Det vil nok kræve en del besøg og hvor hun samtidig syntes om dig, som det jo er mange af de grønne massage steder.

Skrevet
Gnubarnet skrev, for 8 timer siden:

Hos Green massage https://greenmassage.dk/ har de stænger i loftet over briksen.

Jeg har ikke prøvet andet end massage derinde, så jeg ved ikke om du kan få mere.

Man kan godt få hj, men så heller ikke mere.

Skrevet
Skrevet

Liza fra Mona Lisa Thaimassage i Puggaardsgade har været oppe at gå på min ryg og ben et par gange. Der er ingen stænger i loftet men det har hun absolut styr på. Hun giver en hård massage. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.