Hop til indhold

Blow i Middelfart

Featured Replies

Skrevet

Var der for 2 måneder siden. Sød pige og hun giver et godt blowjob. Tog også en sex tur med hende når jeg nu alligevel var der.

Det var heller ikke så tosset. Hun bliver meget våd og tage godt imod de dybe stødt og vil også gerne kysse samtidig med man sex...

Skrevet
OdenseMand69 skrev, for 30 minutter siden:

Var der for 2 måneder siden. Sød pige og hun giver et godt blowjob. Tog også en sex tur med hende når jeg nu alligevel var der.

Det var heller ikke så tosset. Hun bliver meget våd og tage godt imod de dybe stødt og vil også gerne kysse samtidig med man sex...

Er hun asiater 

Skrevet

Ja, hun er asiat. Hun var også nede i Næstved for omkring 10 år siden. Hun knepper godt og har rigtig lækre bryster. Og så sluger hun. 

Skrevet
bonnie skrev, den 2.3.2023 at 10:47:

Nogen som kan anbefale ? 
https://annoncelight.dk/showad/360067

Jeg kan ikke anbefale hende. Jeg har været der og kommer ikke igen. Vi havde aftalt 30 min, og der gik vel 10 inden jeg havde fået udløsning, og så var hun allerede på vej ud af døren. 

Det er meget maskinpræget af denne dame vel på ca. 50 år. Hun lugter ikke for godt og trods nogle bad kunne jeg lugte hende nogle dage efter.

Der er en som skriver, hun har lækre bryster. Det er jeg ikke enig i, meget store der hænger langt ned mod navle. Måske for 10 år siden, da du besøgte hende.

Hvis folk gerne vil bruge gummi, tror jeg selv I skal medbringe det. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.