Hop til indhold

Vejle / Fredericia

Featured Replies

Skrevet

Hvor skal man tage hen, hvis vi er 2 der skal have massage + det løse på samme tid, synes det er lidt svært at finde rundt i, hvor der min. opholder sig 2 piger.

Har besøgt stedet i Fredericia hvor Tukta "bor", men vil gerne prøve noget andet. Har også være ved 

Amata Thaimassage i Vejle, men har lidt svært ved at finde ud af hvilken piger der er der nu?? Nogen der kan hjælpe med links?

Eller gerne andre steder i de 2 byer eller omegn. Vil helst undgå ældre + buttet piger...

Skrevet
Pit. skrev, for 12 timer siden:

Hvor skal man tage hen, hvis vi er 2 der skal have massage + det løse på samme tid, synes det er lidt svært at finde rundt i, hvor der min. opholder sig 2 piger.

Har besøgt stedet i Fredericia hvor Tukta "bor", men vil gerne prøve noget andet. Har også være ved 

Amata Thaimassage i Vejle, men har lidt svært ved at finde ud af hvilken piger der er der nu?? Nogen der kan hjælpe med links?

Eller gerne andre steder i de 2 byer eller omegn. Vil helst undgå ældre + buttet piger...

Her er 2 piger lidt endnu (Vejle tæt ved Banegården) https://annoncelight.dk/showad/300353

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har været der, set begge pigerne og prøvet Alie og det er rigtige billeder. Vil gerne prøve begge to

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.