Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde min allerførste Thaimassage oplevelse i denne uge. Har altid holdt mig til det østeuropæiske segment, men tænkte at nu skulle der prøves noget nyt.

Efter lidt research faldt valget på Lin, som jeg kunne se havde positiv omtale. Bestilte ½ time med fuld pakke uden rigtig at vide at jeg kunne forvente, da det er rimelig uspecificeret.

Hold da op hvor er Lin lille og petit:-o Tilmed er hun skide sød og en pleaser:wub:

Fortalte hende at det var første gang med thaimassage, så hun sørgede for at jeg fik en rigtig god oplevelse og gik endda over tid. Kunne godt fornemme at ½ time er lidt i underkanten når man skal hele paletten rundt, men så ved man det til en anden gang.

Eneste minus er, at stedet (som mange andre thaisteder) ligger temmelig indiskret så hvis man er spidsborgerlig som jeg selv, må man holde sig til at besøge stedet i aftentimerne.

Fik en cola i hånden på vej ud af døren, som jeg slubrede i mig, mens jeg tænke på, hvor mange af den slags gode oplevelser der mon venter derude.

Redigeret af Wasted Youth
stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.