henrid 1 Skrevet 1. Marts, 2023 https://annoncelight.dk/showad/198891 Hej, Jeg har kigget rundt i forumet og læs om hende, at hendes billeder og alder er gammelt, men der er ikke nogen som beskriver hvordan hun ser ud nu i forhold til de gamle år. Jeg har skrevet til hende, men hun svarer ikke om hendes alder eller udseende, så jeg er i tvivl om jeg booker hende eller ej. Er der nogen for nylig der har haft besøg af hende? For eksempel er hun tyk eller tynd, ung eller gammel? Hvad er hendes alder nu? Har hun små eller store bryster. Er hendes røv lille eller stor? Hvordan ser hun ud nu? Er hun smuk eller ikke attraktiv? Hvordan var din oplevelse med hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ace_58 30 Skrevet 22. Februar Altså, hendes profil er snart 10 år gammel, tænker at billederne er det sammenhæng meget photoshoppet jeg havde besøg af hende for en del år, og hverken udseendet eller ydelsen, stod mål med det der bliver/blev tilbudt. så noget af en nitte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg