Guest Mågen Skrevet 1. Marts, 2023 Har tidligere spurgt om der var selvstændige danske gp'er i Aarhus, men dem er der få af. Hvad med udenlandske? Vigtigt de er selvstændige og taler engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 299 Skrevet 2. Marts, 2023 Jeg kommer til at være tæt på Århus i starten af maj, for første gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18072 Skrevet 2. Marts, 2023 Jeg ved ikke om jeg fik kommenteret da du søgte første gang men jeg ved vi er flere piger i Hadsten f.eks.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18072 Skrevet 2. Marts, 2023 Sexy Flora skrev, for 5 timer siden: Jeg kommer til at være tæt på Århus i starten af maj, for første gang Man må helst ikke skrive sin vagtplan herinde.. Bare inden du få ballade med admin pga reklame.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 2. Marts, 2023 Mågen skrev, for 10 timer siden: Har tidligere spurgt om der var selvstændige danske gp'er i Aarhus, men dem er der få af. Hvad med udenlandske? Vigtigt de er selvstændige og taler engelsk Jeg ved ikke, om hun er her nu, men Margo har sommetider været ved Aarhus. Hun taler engelsk og tysk, er supersød og har gode anmeldelser herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexy Flora 299 Skrevet 2. Marts, 2023 JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden: Man må helst ikke skrive sin vagtplan herinde.. Bare inden du få ballade med admin pga reklame.. Okay det vidste jeg ikke Men tak så ved jeg det til en anden gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mågen Skrevet 2. Marts, 2023 Tak. Må holde øje hvis der kommer noget i Aarhus inden for nærmeste fremtid Bøvlet for mig at komme til Hadsten, men måske det hele vejr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg